Gjest gjerne vil vite Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei!! Jeg har hørt her inne på DOL at noen jenter ikke får orgasme de første gangene de har sex. I noen tilfeller går det tydeligvis flere år!!(??) Og jeg vil nødig være en av dem!! Disse kvinnene som ikke får orgasme, er det de som har liten sexlyst?? Jeg har _veldig_ stor sexlyst. Er det da større sannsynligheter for at jeg får orgasme fra første stund?? Hilsen en som 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39340-hvilke-kvinner-f%C3%A5r-ikke-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Det er mer snakk om teknikk enn av erfaring. Prøv selv før du tror at en gutt kan "lese" kroppen din. Ingen "gir" deg en orgasme - den må du finne ut av selv :-) Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39340-hvilke-kvinner-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-148654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Den beste måten å få et godt sexliv, er å starte med seg selv. Det betyr at du lærer deg hva du selv liker, og virkelig setter pris på din egen seksualitet. At du får til og gleder deg over å kunne tilfredstille deg selv gjennom onani og synes din egen kropp er et deilig instrument til nytelse. Når du har en slik ballast er det mye enklere å få det godt sammen med en partner. Da kan du fortelle og aktivt vise partneren din hva som skal til for at du skal ha det godt. Jeg tror du har atskillig større sjanser for å oppleve god sex om du først har eksperimentert på egen hånd. Du har dessverre helt rett. Det er svært mange jenter og kvinner som ikke har noe særlig igjen for å ha samleie. Jenters viktigste lystpunkt er dessverre ikke skjeden, det er klitoris. Guttene har det atskillig bedre sånn sett. For dem gir samleie den deiligste stimulansen de kan tenke seg. Deres penis er fyllt opp av nervetråder som gir masse gode følelser. Det har ikke skjeden til jenter og kvinner. Hadde skjeden vært full av nerver, hadde det å føde barn blitt uutholdelig smertefullt. Mange jenter setter derfor større pris på et langt forspill og at partneren deres kjæler med klitoris på andre måter enn ved samleie. En måte å få mer igjen for samleie og lettere få orgasme for jenter er at de selv stimulerer klitoris, eller at partneren gjør det, samtidig som de har sex. Jeg håper du finner din måte å ha sex på som er deilig både for deg og kjæresten din. Det haster ikke å ha samleie. Det er dessuten lurt å planlegge, slik at du/dere har prevensjon som sikrer at du ikke blir gravid eller utsetter deg for fare for sykdommer - før du bestemmer deg for å prøve. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39340-hvilke-kvinner-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-148664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.