Gjest Drømmer Skrevet 8. september 2000 Del Skrevet 8. september 2000 Da jeg var single, gikk jeg rundt og drømte om et forhold. Et forhold der man gir og tar. Drømte om all den deilige sex´en man kunne ha. Kanskje også oralsex? Å ligge inntil min kjære når jeg la meg. Og å kose oss sammen. Nå har jeg hatt kjæreste i over 2 år, men hvordan er det? Sex skjer kanskje annen hver måned med lyset av, gardinene trekt for og godt under dyna. Og det er alltid jeg som må ta initiativet. Kanskje vil hun, kanskje ikke. Så det blir lenger og lenger mellom hver gang jeg gidder å ta initiativ til det. Jeg kan ikke legge meg tett inntil min kjære når jeg legger meg, for det synes hun blir for varmt. Oralsex er ikke aktuelt for henne hverken å få eller å gi. Så nå ligger jeg der og tenker da på min side av senga. Hvordan skal et forhold være? Er alle jenter sånn? Kanskje jeg forventer meg for mye? Sukk! Det var bedre å være single og ikke få sex, enn å være i et forhold og ikke få sex. Jeg får drømme videre om sex det aldri blir noe av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3935-en-dr%C3%B8m/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fransiscka Skrevet 8. september 2000 Del Skrevet 8. september 2000 Slikt er ganske vanlig, og tankene dine er helt naturlige. Jeg har selv vært i langvarige forhold, som jeg regelrett gikk lei av. Samt forhold jeg ble skuffet og såret av. Nå har jeg bevisst valgt å være alene en tid, og holder beilerne på lang avstand. Det er herlig å være fri, og også kunne ha heftig, og vill sex, som ikke blir kjedelig, når en vil. Nå er det ikke akkurat sexen jeg orker fokusere mest på, det triveligste er alt samværet med alle mulige venner, alt jeg kan gjøre uten å spørre andre..... MEN, man tror alltid graset er grønnere på den andre siden. Hele tiden har jeg desperat lengtet etter et forhold i fri studer, men når jeg har funnet en, desperat lengtet etter frihet. Har hendt gang på gang. Er bare nå at jeg har erfart dette så mang en gang, at jeg tror jeg vet HVA jeg vil. Og nå er det å være fri.. Hva DU skal gjøre, bør du finne ut av selv, du får gjøre ditt beste ved å piffe opp sexliv, og hverdagen generelt, og tenke nøye gjennom hele forholdet. Det kan jo hende dere ikke passer sammen? Håper alt går deg vel. De beste hilsner, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3935-en-dr%C3%B8m/#findComment-24009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berthold Grünfeld Skrevet 10. september 2000 Del Skrevet 10. september 2000 Det var da triste greier. Jeg vet ikke hva som er gått skjeivt hos dere, men dere kan ikke fortsette på denne måten uten at det ender med konflikter og kanskje brudd i forholdet. Situasjonen er alorlig. Dere må få drøftet vanskene. Prøv å snakke ut om det dere har på hjertet når det gjelder det seksuelle og forholdet forøvrig. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Berthold Grünfeld professor/psykiater 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3935-en-dr%C3%B8m/#findComment-24232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.