Gå til innhold

Ofte kvalm og svimmel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg er en kvinne midt i 40-årene som sliter med kvalme og svimmelhet ganske ofte. Har perioder i løpet av dagen jeg er i fin form, men er nok kvalm minst en gang daglig. Er ikke like ofte svimmel som jeg er kvalm. 

Etter treningsøkter kan jeg også ofte bli kvalm, og kan lett føle meg tom og skvelvende under en treningsøkt. 

Jeg er overvektig, men i ganske god form, prøver å trene ganske jevnlig iallefall. Blodtrykk var bra her midt i juni.

Har slitt med dette siden mai/juni vil jeg anta. 

Noen ide om hva dette kan skyldes?

Tilleggsopplysning, jeg har en liten kul på skjoldbrusk kjertelen jeg venter på time for å ta biopsi av. Tok også masse blodprøver hos legen i juni, har ikke fått noen tilbakemelding på at noe der ikke skulle være i orden. 

Takknemlig for svar. 

Anonymous poster hash: 7a799...9a0
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393501-ofte-kvalm-og-svimmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...