Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig... igjen har jeg klart å gjøre det slutt med mannen jeg var kjæreste med i 4 år.

Alt startet bra og han var mannen i mitt liv. Plutselig holdt han meg på avstand. Tok akdri kontakt, svarte kort på mine sms, løy om kontakt med eksen, ble sint hvis jeg skrev noe på hans facebook etc.

Han ville gjøre alt uten meg. Turer ut, ferieturer, venneturer, cafebesøk osv.

Mye av dette har vart frem til i dag.

Mye kritikk på hva jeg sier/ foreslår, sint hvis jeg snorket om natten eller hvis jeg lå for nære ham. Kun kjærtegn og komplimenter hvis han visste det var mulighet for sex. Spurte jeg om han var glad i meg, svarte han "jo'a". Aldri komplimenter eller gode ord uoppfordret.

Han skulle være hos oss og gjerne spise middag her, men aldri omvent. Hadde han ungene sine hos seg, var det ikke plass til meg/oss.

Tok nesten to år før kameratene hans visste om meg, og da ble jeg tatt for å være "hu andre". Spurte aldri om vi skulle finne på noe sammen, aldri Hvordan jeg har det, hvordan det går, hva jeg gjør. Vil ikke vite noe om fortiden min..

Jeg kunne ramset opp mye, men orker ikke det.

Etter tre dager på tur sammen, fordi jeg BA om det, uten et god natt-kyss eller andre kjærtegn, og null kontakt/sms fra han etter at vi kom hjem, ga jeg beskjed om at jeg ikke orker dette mer. Har sagt det mange ganger før, men nå må jeg ta tak i livet mitt.... igjen.

Tør ikke å tro mer på kjærligheten, etter 16 år i et nedbrytende ekteskap og så dette hekta-forholdet, som har tatt fra meg restene av selvfølelse og troen på at jeg fortjener bedre

Deler mitt hjertesukk og håper andre ikke lar det dårlige pågå like lenge som jeg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393523-hektet-p%C3%A5-eks-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du holdt ut dette og funnet det i deg i 4 år? Du burde ha gått etter noen måneder.

Du skulle visst hvor mange ganger jeg har gått! -Men han lover og er superkjæreste en stund, før nedtrykkelsen kommer snikende.

Jeg forstod ikke hva dette dreide seg om, før jeg leste en artikkel for fire måneder siden " hektet på et håp om kjærlighet".

Vel, jeg ga ham sommeren, men har nå gitt meg selv friheten til å finne meg selv.

Håper andre som ser dette ikke lar det gå så lang tid!

Annonse

Det er ikke så lett dette... Har sagt at jeg ikke orker dette utallige ganger, men klarer ikke motstå ham. Denne gangen er det vondt ja, men har samtidig fått en styrke jeg ikke har hatt før, og er veldig bevisst at dette ikke er bra for meg.

Han snakket om å en gang flytte sammen... Hvordan ville det gått, når jeg er inkludert i hans liv kun når det passer han? -og det er helst hvis de kan dra noen fordeler her hos oss ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...