Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle farge håret brunt men det ble faen meg svart!!! Måtte gå til frisøren og fikse på det. Nå er jeg strålende fornøyd. Men jeg anbefaler ingen å farge det hjemme, hårfargen blir ikke slik man tror. Det kan jeg love dere.

Jeg har farget håret selv hjemme mange ganger, og det går helt fin. Ingen grunn til å krisemaksimere selv om du opplevde at resultatet ikke ble som du forventet...

Annonse

Samme her - har god erfaring med å farge håret hjemme.

Har alltid valgt en nyanse som ser ut til å være litt lysere enn min egen. Lar den først virke i etterveksten, før jeg tar i resten av håret, ellers blir fargen gjerne vel "mettet".

Når det er sagt farger jeg som oftest håret hos frisøren - deilig å få det gjort av fagfolk.

Samme her - har god erfaring med å farge håret hjemme.

Har alltid valgt en nyanse som ser ut til å være litt lysere enn min egen. Lar den først virke i etterveksten, før jeg tar i resten av håret, ellers blir fargen gjerne vel "mettet".

Når det er sagt farger jeg som oftest håret hos frisøren - deilig å få det gjort av fagfolk.

Amen. Jeg overlater det alltid til fagfolk. Men nå har jeg ahem... fått så mange grå hår at jeg må farge oftere enn før. Og jeg har ikke lyst til å betale det hvite ut av øyet hver gang. Så nå skal jeg forsøke hjemmefarge etter din oppskrift. Jaggu.

Amen. Jeg overlater det alltid til fagfolk. Men nå har jeg ahem... fått så mange grå hår at jeg må farge oftere enn før. Og jeg har ikke lyst til å betale det hvite ut av øyet hver gang. Så nå skal jeg forsøke hjemmefarge etter din oppskrift. Jaggu.

Kan anbefale fargene du får kjøpt i på Sunkost og annen helsekost (husker ikke i farten hva den heter - beige-brun innpakning) - innbiller meg at de er mildere enn de du får på Vita.

Kan anbefale fargene du får kjøpt i på Sunkost og annen helsekost (husker ikke i farten hva den heter - beige-brun innpakning) - innbiller meg at de er mildere enn de du får på Vita.

Hmmm. Jeg setter aldri beina mine i denslags kvakksalverbutikker, men skal gi det et forsøk. ;)

Det er nettopp det som er problemet når håret begynner å bli grått :P Jeg ser de grå håra i hodebunnen ca fire-fem uker etter forrige farging, og da får jeg panikk! :lol:  Skulle jeg flydd til frisøren og farga det hver femte uke, så hadde jeg jaggu blitt fattig :unsure:

Jeg skulle farge håret brunt men det ble faen meg svart!!! Måtte gå til frisøren og fikse på det. Nå er jeg strålende fornøyd. Men jeg anbefaler ingen å farge det hjemme, hårfargen blir ikke slik man tror. Det kan jeg love dere.

Best å tone håret hjemmet. Sparer masse penger som man kan bruke på annet man har lyst til å kjøpe! Frisørene er steindyre!

Og om man ønsker å dekke grå hår og ettervekst, men også ha litt fargespill, f.eks. i form av striper, men syns dette er vanskelig å få til på egen hånd, så kjenner jeg flere som først farger håret selv, så drar de til frisøren og stusser/klipper håret og setter i noen striper... litt billigere enn om frisøren skulle tatt hele jobben. Jeg pleide å farge og stripe håret selv før, men i det siste har jeg følt at jeg ikke har fått til stripene helt som før, selv om jeg har brukt hette, så nå farger jeg håret "ekstra lysblondt", det blir ikke lysblondt faktisk, men heller en nyanse mørkere enn det jeg egentlig har... men en fin blondfarge i alle fall... så får jeg heller se om jeg skal stripe meg hos frisøren neste gang :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...