Gjest klåfinger Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 nå lurer jeg veldig!! Vi er separert, har barn og har hatt en periode med litt opp og ned. Men til slutt fikk hun nok og dro sin vei, pga av manglende følelser fra hennes side. Jeg hevdet hele tiden at vi kunne reparere forholdet vårt med gjensidig tillit og respekt til hverandre men hun sa at nå var det slutt og ville ha skilsmisse papirene i orden. Så plutselig hørte jeg ikke noe mere om papirene, hun begynte å bli veldig snill og pyntet seg ekstra når jeg kom på besøk.. Hun gikk også så langt og sa at hadde det ikke vært for ny kjæresten så hadde hun kunne tenkt seg å gå på date med meg. En dag fikk jeg en melding fra henne der hun skrev at jeg nok hadde hatt rett i det jeg hadde sagt men at hun ikke ville si mer for å ikke risikere at jeg brukte det mot henne. Hva betyr dette? Nå er det bare få dager til fristen til å levere inn papirene går ut og jeg har fremdeles ikke hørt noe om dem. På meg virker det som om hun begynner å angre litt på den nye kjæresten og at hun kanskje vil prøve eller ihvertfall diskutere det. Tar jeg veldig feil her, hva mener dere? Forholdet vårt tok slutt på grunn av utroskap fra min side... Har angret på det siden den dagen og har prøvd alt jeg kunne for å overbevise henne om det. Men har selvfølgelig full forståelse for at hun ikke vil ha meg pga det. Vet ikke selv hvordan jeg ville ha reagert engang.. Men på toppen av det hele, så vet jeg ikke om jeg vil/tør ha henne tilbake. ER jo fryktelig gla i henne men når hun fant seg ny kjæreste så brukte jeg mye krefter på å¨komme over henne og komme meg videre i livet. Er det verdt det? Tror fremdeles at vi kan få det godt men vet ikke om jeg har krefter til å prøve.. Dette ble langt men føler meg frustrert og søker hjelp hos dere.. Tusen takk til alle dere DOL'ere:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39361-hjelp-hva-gj%C3%B8r-hun/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamen Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 på meg høres det ut som om ihvertfall er mildere stemt mot deg nå enn hun var før. Men det du må forstå er at utroskap sitter langt inne og er vanskelig for mange å tilgi. Det virker jo som om du angrer og prøver å gjøre det godt igjen men mitt råd er å la henne finne ut av dette selv og vent til hun tar kontakt. Men jeg må si meg enig i at det høres ut som om det er overkommelig, respekt og tillit er kjernen i et forhold. Om du vil prøve på nytt med henne må du nesten finne ut av selv, men mitt råd er; ikke gi opp. Det kan du angre på resten av livet. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39361-hjelp-hva-gj%C3%B8r-hun/#findComment-148738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hei! Det lukter usikkerhet for dere begge her. For å få bedre oversikt over hva dere begge tenker og vil nå, råder jeg dere til å møtes for en avklarende samtale. Ta initiativ til dette snarest, for å slippe å lure. Bruk tid, kanskje flere møter. Dere er jo tross alt et separert par, som står foran et endelig brudd eller en evt. gjenforening. Da må dere klare å møte hverandre til en seriøs avklaring uten forstyrrelser fra andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39361-hjelp-hva-gj%C3%B8r-hun/#findComment-148766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.