achg Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei. Har nå brukt Diane i snart 1,5år, og er egentlig kjempefornøyd på alle måter. Spesiellt i forhold til hvor langvarig menstruajsonen er, hvordan menstruasjonen opptrer og i forhold til huden min i ansiktet. Har lest en del om Diane, og har skjønt det slik at dette er en pille som ikke skal benyttes over lengre tid pga, pga at den inneholder mye hormoner. Har tidligere brukt Trionetta, Cerazette, Microgynon og Loette. Trionetta var ikke noe særlig.. Mirogynon ga meg høyt blodtrykk, så det var ingen suksess. Cerazette synes jeg heller ikke var særlig tilfredsstillende pga mye mellomblødninger, og med Loette hadde jeg en syklus med omtrent 3uker menstrausjon og en uke med ingen menstruasjon.. Min egen oppfatning er at monofase-piller er det som passer meg og min kropp best, men nå som jeg vurderer og skifte piller, så lurer jeg på om noen har noen erfaring/har vært i samme situasjon som vil komme med noen tips til meg? Har vurdert minipille, men kjenner ingen merker jeg kan eventuelt lese om. På forhånd takk Mvh jente 25 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393618-overgang-fra-diane-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.