MMT123 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har langt hår og har nylig lagt merke til at jeg ikke har den manken jeg har hatt i alle år, det er blitt utrolig mye tynnere, ser det også i midskillen på hodet, akkurat som jeg ser den mye bedre enn normalt. Jeg hjemmebleket håret ganske kraftig 2 ganger i løpet av 1 år, det vil si at jeg gjorde ikke blekingen over flere ganger, jeg ventet til det ble så lyst som jeg ville ha det begge gangene. Jeg har svart hår fra før. Kan det ha noe med det å gjøre? Jeg har jo hørt at hjemmebleking ikke er så lurt, men jeg hadde så dårlig tålmodighet at jeg bare ga gass. Jeg er i begynnelsen av 30 årene, kan det ha med alderen å gjøre? Eller vil håret vokse ut igjen? Jeg tar godt vare på håret no da, kurer det og bruker gode produkter, har brukt glansvask i det et par ganger etter blekingen, altså farge som varer så og så mange vask. Er det håp for håret mitt eller kommer det ikke til å vokse ut nye hår igjen? På forhånd, takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393631-hvor-blir-det-av-h%C3%A5ret-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg har akkurat samme problemet, jeg mister så utrolig mye hår for tiden! Må ha det opp i strikk ellers er det bare hår overalt Virker tynnere i toppen ved midtskillen til meg også, bekymrer meg veldig, skjønner ikke hva årsaken kan være. Jeg har rødt farget hår da, men likevel. Og jeg er i starten av 20årene, 30 er også for tidlig for sånt! Kanskje noen vitaminer kan hjelpe da, B f.eks? Lurt å ta noen blodprøver, jeg ble fortalt at jeg manglet noen B vitaminer som KUNNE være litt av årsaken .. Lykke til isåfall. Vil følge med tråden her om det kommer noen gode svar/tips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393631-hvor-blir-det-av-h%C3%A5ret-mitt/#findComment-3490560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.