Gå til innhold

Hvor blir det av håret mitt...

Anbefalte innlegg

Jeg har langt hår og har nylig lagt merke til at jeg ikke har den manken jeg har hatt i alle år, det er blitt utrolig mye tynnere, ser det også i midskillen på hodet, akkurat som jeg ser den mye bedre enn normalt. 

Jeg hjemmebleket håret ganske kraftig 2 ganger i løpet av 1 år, det vil si at jeg gjorde ikke blekingen over flere ganger, jeg ventet til det ble så lyst som jeg ville ha det begge gangene. Jeg har svart hår fra før. Kan det ha noe med det å gjøre? Jeg har jo hørt at hjemmebleking ikke er så lurt, men jeg hadde så dårlig tålmodighet at jeg bare ga gass.

Jeg er i begynnelsen av 30 årene, kan det ha med alderen å gjøre? Eller vil håret vokse ut igjen? Jeg tar godt vare på håret no da, kurer det og bruker gode produkter, har brukt glansvask i det et par ganger etter blekingen, altså farge som varer så og så mange vask.

Er det håp for håret mitt eller kommer det ikke til å vokse ut nye hår igjen?

På forhånd, takk  :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393631-hvor-blir-det-av-h%C3%A5ret-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat samme problemet, jeg mister så utrolig mye hår for tiden!

Må ha det opp i strikk ellers er det bare hår overalt  :(  Virker tynnere i toppen ved midtskillen til meg også, bekymrer meg veldig, skjønner ikke hva årsaken kan være.

Jeg har rødt farget hår da, men likevel. Og jeg er i starten av 20årene, 30 er også for tidlig for sånt!

Kanskje noen vitaminer kan hjelpe da, B f.eks? Lurt å ta noen blodprøver, jeg ble fortalt at jeg manglet noen B vitaminer som KUNNE være litt av årsaken ..  <_<

Lykke til isåfall. Vil følge med tråden her om det kommer noen gode svar/tips. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...