Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år. Han er veldig sjalu av seg, han har ikke grunn til å være det og jeg har lurt på om han er det fordi han selv vet hvordan HAN er. Jeg har hatt en tidligere kjæreste som var ekstremt sjalu - samtidig gikk han bak ryggen min, derfor får jeg slike tanker nå..

Rett før vi ble kjent/begynte å date så hadde han et slags turbulent og kort "sexforhold" med en dame, de har ikke et vennskap bak seg, det var en kort affære. Hun ville at de skulle bli et par, han ville ikke. Han har sagt at de ikke har noe som helst kontakt nå utenom at han har fortalt hun om meg på facebook og at hun har ønsket han lykke til.

For to uker siden ble telefonen min ødelagt, jeg var veldig avhengig av tlf denne dagen og fikk låne hans og sette mitt sim- kort i hans telefon. Selvom jeg gjorde dette var fremdeles anropsloggen hans og telefonboken hans lagret telefonen.

Jeg kom til å se på anropsloggen og ser at han har ringt denne damen en dag for tre uker siden. Jeg stusset over dette og kom på at tidspunktet han hadde ringt henne på var akkurat når han hadde satt meg av i byen fordi jeg skulle på baby-shower til en venninne.

Han hadde tilbydd seg å kjøre meg, jeg skulle være der ett par timer og han kunne finne på noe imellomtiden sa han, shoppe litt og sånn. Han har altså ringt denne damen når han skulle slå i hjel timer i byen. Jeg lurer jo selvfølgelig på om han hadde tenkt å dra til henne mens jeg var i besøk?? Hun bor nært byen..

Jeg konfronterte han med dette og han sier at han ikke har forklaring på det. Han må ha kommet borti en knapp. Jeg synes det er veldig merkelig og litt av en tilfeldighet at han skulle komme borti akkurat denne damen, hun har ikke et navn som begynner på a eller å...loggen viser at samtalen varte i 0 minutt, men da tok hun vel ikke telefonen da? Hva hadde dere tenkt om det var dere? Tror dere han snakker sant? Jeg orker ikke flere "drittmenn" :-(

Anonymous poster hash: 222a6...2ca
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393726-kan-jeg-stole-p%C3%A5-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ingen kan svare deg på om du kan stole på ham på bakgrunn av et telefonanrop. Det virker ikke som et sunt forhold der dere stoler på hverandre, siden du omtaler ham som veldig sjalu, og du selv sjekker telefonlogg og spekulerer i hva et anrop innebærer.

Jeg tror du (og han) må bestemme deg, stoler du på ham eller ikke? Dumt å gjøre det slutt på et så tynt grunnlag som dette, i hvertfall.

Husk: Han er ikke din eks. Hvis du behandler ham som din eks, vil han kanskje bli det: "Hun mistror meg uansett og tror jeg er utro, da kan jeg liksågodt være det".

Jeg skjønner det der med sim-kortet, og at du begynte å lure, men er det typisk for forholdet deres, sjekker han dine logger, vet dere hva den andre skriver om til hvem på facebook osv? Jeg tror ikke det er sunt, hvis man i utgangspunktet er redd for flørt med andre, er det så mye uskyldig som kan tolkes, mistolkes og skape trøbbel. Bruk energien på dere to, ikke på å kontrollere hverandre. Viser han seg over tid å være en drittsekk, dump ham. Men ikke på grunn av dette. Og pass på begges sjalusi, at den ikke tar overhånd og ødelegger noe som kunne være fint.  

Men hvis du faktisk syns han er en "drittmann", og bare leter etter bevis for det, bør du revurdere hele forholdet, uavhengig av denne bittelille, ubetydelige episoden. Hvis du bare er redd for at han er en drittmann, fordi du liker ham og ønsker å satse, let heller etter bevis for det motsatte (i oppførsel mot deg, ikke i telefonlogger).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...