Gå til innhold

Påvirkes kroppen av tannpine??

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt vondt i en jeksel i halvannen måned. Gikk til tannlegen da jeg begynte å få vondt, og fikk da vite at jeg hadde et stort hull på siden av tannen. Tannlegen sa at hullet var såpass stort at det kunne hende at tannen måtte rotfylles. Hvis jeg ikke var bra etter 1 uke måtte jeg komme tilbake, var beskjeden. Tannen var ikke noe bedre, men verre, så tannlegen ble kontaktet igjen. Denne gangen fjernet han gammel fylling for å se om det var evt. en skade i tanna under fyllingen. Han sa han fant en sprekk under fyllingen, ordnet den og la ny fylling. Måtte komme tilbake hvis det ikke hjalp. Reiste så bort dagen etter, og tannen var fortsatt ikke bra. Måtte få akutthjelp der jeg var. Den tannlegen sa at tannen måtte rotfylles for at det skulle bli bra. Nå har jeg endelig fått rotfylling (gjorde VONDT!!!!). I denne perioden har jeg vært slapp og lite opplagt. Påvirkes kroppen av å ha tannpine?Og i såfall hvordan??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39400-p%C3%A5virkes-kroppen-av-tannpine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Smerter virker på oss. En omfattende behandling i et sensibelt område som tannen og munnen er kan også virke negativt på oss. Dersom det har vært bakterieoppblomstring i forbindelse med en betennt tann kan dette også virke slik du beskriver.

Ta kontakt med tannlegen dersom du ikke er blit bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...