heeei Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei! er en jente på 19 år som er 30uker ¨på vei. For tiden holder jeg og kjæresten på å skal flytte inn i ny leilighet, og gleder oss til framtiden sammen. Nå har det seg sånn at, typen har vært på sjø i 2 måneder. Jeg har IKKE vært på noen andre enn han siden vi møttes, og testet meg i Januar for klamydia .Den var negativ.. Gjorde samme prosedyren nå i juli, den var også negativ. kjæresten kom hjem 15 august, og vi hadde samleie. 2 dager etterpå klødde han noe voldsomt, fikk rød utslett (nesten prikker) og han sa det svei. Jeg har hatt en del kløe, å regnet med det har vært sopp. så vi begynte på canesten kur, det slutta å svi hos oss begge, HELT til vi hadde samleie igjen og han begynte klø som en gal og er rød/hoven/sår på penishodet.. Jordmora forelso det var klamydia, men det kan ikke jeg forstå! i og med jeg har testet meg, og kjæresten har vært på sjø i to måneder. Kan han ha vært utro? noen som vet om dette er typisk symptomer på klamydia?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394004-kj%C3%A6restepar-utroskapgraviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.