Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt usikker på om jeg er gravid eller har vært gravid. Jeg tenkte jeg skulle ta en graviditets test i uke 5 - 6 om jeg ikke fikk mensen i uke 4.

Når jeg var i begynnelsen på uke 4 så begynte jeg plutselig å blø lyse rosa tidlig på tirsdags mårran når jeg var på do. Det kom bare så vidt littegran på papiret da.

Jeg blødde også tidlig hver mårra i 3 dager etter tirsdag. Men da kom det kunn brunt blod på papiret.

Men den 5 dagen i uke 4 som jeg blødde, altså på lørdag så blødde jeg plutselig mye der og da. Da blødde jeg på og av hele den dagen. Og da var det mørke rødt blod som kom med noe sånne røde tråer lignende greier.

Og hver dag etter den 5 dagen jeg blødde i uke 4 som er nå 4 dager siden så har det kommet litt blod hele tiden, så må bruke bin nå. Men nå di siste dagene så har det kommet bådet lyse rødt, brunt og mørke rødt blod med mye slim også.

Jeg har gått med konstant murring nederst i magen en uke før jeg begynte å blø. Og sånne vonde stikk innimellom. Men når jeg blødde den 5 dagen i uke 4 så hadde jeg så vondt i korsryggen og nederst i magen at jeg viste ikke åssen jeg skulle ligge om nattan. Men det ga seg to dager etter på så nå bare blør jeg egentlig.

Kan jeg ha hatt en spontanabort?

Eller hva kan dette være for noe? Jeg har aldri hatt mensen smerter før heller. Så jeg lurer veldig på hvorfor jeg har hatt sånne murringer og vondt.

Men siden jeg blør nå. Er det da lurt av meg for det å ta en graviditets test?

Håper du kan hjelpe meg!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394222-mulig-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...