Gå til innhold

Hva syns dere om dette utspillet om fengsel for utlendinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt usikker på hva jeg synes om akkurat det forslaget.

Men om det stemmer som man hører, at det er som ferie å regne å være fenglset i norge, så synes jeg det er greit at det ikke skal være luksus å bo i fengsel. Og jo, jeg vet at straffen er frihetsberøvelsen. 

Men jeg synes norge skal være mye strengere når det gjelder kriminelle utlendinger - send de hjem så fort soninga er over. 

Og nei, stemmer ikke Frp, men synes det generelt er på tide med strengere straffer og reaksjoner når man blir tatt for voldelige handlinger/drap

Anonymous poster hash: ea10a...30d

Vi har allerede et fengsel for utlendinger: det nye fengselet i Halden, også kjent som det mest lukseriøse fengselet i Norge. Det er bedre at det stokkes litt om. Da kan de som skal plasseres i fengsel med større sikkerhet og hardere straffegjennomføring, plasseres et annet sted (uansett etnisk tilhørighet).

Sandbergs forslag har forslag en fordel. Nå sliter fangevokterne med at det knyttes kontakter mellom norske og utenlandske kriminelle. Det er en stor ulempe med hensyn til forebygging av kriminalitet og til å holde ro i fengselene.

Anonymous poster hash: ead3f...c96
Stemmer ikke FrP, men dette høres fornuftig ut. Dagens politikk er i hvertfall helt på trynet.

Anonymous poster hash: 6744c...490

Vi har allerede et fengsel for utlendinger: det nye fengselet i Halden, også kjent som det mest lukseriøse fengselet i Norge. Det er bedre at det stokkes litt om. Da kan de som skal plasseres i fengsel med større sikkerhet og hardere straffegjennomføring, plasseres et annet sted (uansett etnisk tilhørighet). Sandbergs forslag har forslag en fordel. Nå sliter fangevokterne med at det knyttes kontakter mellom norske og utenlandske kriminelle. Det er en stor ulempe med hensyn til forebygging av kriminalitet og til å holde ro i fengselene. Anonymous poster hash: ead3f...c96

Jeg foreslår at fengselet i Halden gjøres om til luksuriøst sykehjem.

Anonymous poster hash: 6744c...490

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...