Gå til innhold

Stemmer du Høyre?. Hvorfor vil du har FRP i regjering?

Anbefalte innlegg

Alle som er litt oppegående skjønner at hvis man stemmer Høyre, så øker sjansen for en regjering med FRP. Er dette en stabil regjeringsplattform?. Mest sannsynlig kommer de ikke til å bli enige engang. Og sannheten er at AP og H er mere enige enn det FRP og Høyre er. Hadde Erna hatt en mulighet til å gå i regjering med AP så hadde hun sittet å disset FRP i hver eneste valgsending, men siden den muligheten ikke er der, så smisker hun så godt hun kan med Siv. Det er patetisk.

Fortsetter under...

Min drømmeregjering er ap og høyre.

Men jeg respekterer at 15 prosent av de stemmeberettigede stemmer på Frp.

Frp har mange gode poenger, og jeg finner mange gode poenger hos de fleste av de partiene som stiller til valg.

Jeg stemte ap i år, nettopp fordi jeg er redd for en krangel på borgerlig side om hva, hvem, osv....

Det virker umåtelig uavklart, og ydmykhet virker ikke være Siv's sterke side.

Anonymous poster hash: 6c79d...865

BrukerErAnonym

Min drømmeregjering er ap og høyre.

Men jeg respekterer at 15 prosent av de stemmeberettigede stemmer på Frp.

Frp har mange gode poenger, og jeg finner mange gode poenger hos de fleste av de partiene som stiller til valg.

Jeg stemte ap i år, nettopp fordi jeg er redd for en krangel på borgerlig side om hva, hvem, osv....

Det virker umåtelig uavklart, og ydmykhet virker ikke være Siv's sterke side.

Og der blir ikke bedre av at 7. far i huset, altså CIH, blander seg inn. Jeg holder meg for nesen og stemmer Ap i år.

Og der blir ikke bedre av at 7. far i huset, altså CIH, blander seg inn. Jeg holder meg for nesen og stemmer Ap i år.

At Carl I. Kan være så dum som dette forbauser meg stadig.

Har man gått av, så har man gått av. Å sitte på sidelinjen å kreve.....

Det han driver med nå, er bare tull i alle sine øyner.

At Carl I. Kan være så dum som dette forbauser meg stadig.

Har man gått av, så har man gått av. Å sitte på sidelinjen å kreve.....

Det han driver med nå, er bare tull i alle sine øyner.

At han ikke skjønner at han ødelegger for Siv i valgkampen med sine dumme innspill!!

Jeg stemmer H, har tidligere stemt Ap, men ikke denne gang!!

Anonymous poster hash: 02d8a...576

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...