Gå til innhold

Sær eller bare ikke match?

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde funnet drømme-mannen, vi er like på så mange måter! Men så merker jeg at jeg trekker meg unna han når det gjelder det intime.. Det henger sammen med at jeg har funnet ut at han ikke er så nøye på å pusse tennene ( derfor ofte dårlig ånde), og ikke er så nøye med å dusje eller ta på rene klær.. (Ja, jeg er litt nøye på det, men når man har svetter litt og kanskje vært ute hele dagen, er det ikke da normalt å fikse seg opp litt før man treffes på kvelden igjen, og ikke dukke opp med samme shorts og t-skjorte man hadde på stranda??)

Blir rett og slett irritert, hvorfor er det ingen selvfølge å ordne seg litt for kjæresten? Rene klær og litt godlukt skader da ingen?

I tillegg har jeg mistet litt respekt for han rett og slett fordi han kan være litt intens, det er ikke mulig å tilfredsstille han på kos, og når han nærmest trygler meg om å stryke han på ryggen nesten hver kveld så kjenner jeg bare at jeg klikker??!!?? Og skal ligge inntil og kjenne hud hele tida? Har sagt at jeg trenger space, men nå lurer jeg på om vi bare er for ulike?

Og rar som jeg er så klarer jeg ikke å finne ut om dette kan fikses, el om det er noe galt med følelsene mine? Noen tips/erfaringer?

Anonymous poster hash: bfadd...e12

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394360-s%C3%A6r-eller-bare-ikke-match/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er overhodet ikke prippen og sær dersom man ønsker at partneren skal pusse tennene daglig og være ren i tøyet og lukte sånn rimelig godt...

Hvis han vil ha kos får han sannelig stelle seg så du orker å kose også - har du fortalt ham det med rene ord? Menn skjønner som kjent ikke hint. Hvis du er interessert i fortsette et forhold da. Hvis dere har vært sammen bare en kort stund, ikke bor sammen og heller ikke har barn sammen så er det vel i grunnen ikke så mye som holder dere sammen heller - når du begynner å trekke deg unna mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...