anetta Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Så er det gjort.. Bruddet var ufrivillig fra min side. Men uungåelig etterhvert som sannheten kommer fram. Jeg har kjøpt han ut, avtale om bidrag og støtte til barnetilsyn er i boks. Sliter med å komme meg videre. Er ressurssterk, og har familie og venner i ryggen. Likevel.. Så utrolig lei meg.. Når begynner en å se lysere på livet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39446-hvordan-komme-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hei! Samlivsbrudd er vanskelig, vondt og trist. Det er som å være i en kald kjeller. For de som ikke er forberedt på bruddet, og kanskje ikke ønsker det, er det en lang smertefull prosess å komme gjennom. Det går faser som en sorg. For de som har levd med tanken og følelsen på det lenge, og ønsker brudd, kan det gå noe lettere. Som en ressurssterk person har du mange fortrinn. Men det er viktig å erkjenne at så vanskelig er begynnelsen i dette sorgarbeidet. Les mer i artikkelen: Det vanskelige samlivsbruddet her under Fakta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39446-hvordan-komme-videre/#findComment-149041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vovven Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hei! Samlivsbrudd er vanskelig, vondt og trist. Det er som å være i en kald kjeller. For de som ikke er forberedt på bruddet, og kanskje ikke ønsker det, er det en lang smertefull prosess å komme gjennom. Det går faser som en sorg. For de som har levd med tanken og følelsen på det lenge, og ønsker brudd, kan det gå noe lettere. Som en ressurssterk person har du mange fortrinn. Men det er viktig å erkjenne at så vanskelig er begynnelsen i dette sorgarbeidet. Les mer i artikkelen: Det vanskelige samlivsbruddet her under Fakta. Hei Anetta Jeg skjønner hva du mener, enda jeg er i en annen situasjon enn deg. Hos oss var det jeg som ville ut av forholdet. Det har vært frem og tilbake i mange år. Så traff jeg en annen mann da, som hadde alle de egenskapene jeg hadde savnet i forholdet jeg var i. Da ble det liksom lettere å gjøre det slutt. Men det ble tøft allikevel. Min eks. vil ha meg tilbake, og vi har et barn sammen på 2,5 år som jeg har fryktelig dårlig samvittighet for. Nå har jeg kjøpt meg leilighet og skal liksom starte det nye livet mitt da, men det er tøft ! Jeg er også ressurssterk og en positiv jente utenpå, men det er tøft å klare alt på egenhånd. Det må også sies at jeg ikke er sammen med han andre, da han bor i et annet land. Og jeg bryr meg om min eks., og savner det å være en hel familie. Det var vel ikke helt det rette svaret, men jeg ville i hvertfall bekrefte at det er en sorgprosess i et brudd og den tar tid, uansett hvem som ønsker å bryte ut. Jeg har gått til en terapeut på egenhånd, og det gjorde godt å få snakket ut om alle følelser en sitter inne med. Det kan anbefales. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39446-hvordan-komme-videre/#findComment-149559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.