Gå til innhold

Kul over halebeinet (bilder)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en kule over halebeinet som har plaget meg i mange år, både utseendemessig og i praksis. 

Kan ikke ligge flatt i solarium, i solseng, kan ikke ta situps, ikke sitte litt bakoverlent på stolen uansett hvor myk den er da dette blir ubehagelig. Denne kula vokser om jeg legger for mye vekt på den for lenge, den blir større og øm.

Jeg har ingen følelse i huden over denne kulen heller, hatt den i noen år, max 4. Nå er jeg lei ! Legen sendte meg på MR, men de klarte ikke å lokalisere kula i maskinen uansett om de la et merke over plasseringen på den da jeg lå i trommelen! 

Kula er litt hard, men ikke som bein - kanskje mer som muskler, kan ikke bevege på den, gjør ikke direkte vondt for jeg har jo ingen følelse i den. Helt nummen.

Føler også den ødelegger utseendet på ryggen/rumpa mi, som dere ser på bildene så ser rumpa mi flat ut pga at jeg har en kul akkurat i "svaien" mellom rygg og rumpe :(

Hva i all verden kan dette være? Burde jeg dra tilbake til legen? Isåfall, hva annet enn MR kan finne ut hva dette er for noe? Jeg vil ha den bort, og håper det er mulig..  :(

post-171515-0-64583800-1379931829_thumb.

post-171515-0-53264500-1379931835_thumb.

Endret av Sillicious
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394589-kul-over-halebeinet-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...