Gjest Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei, jeg fikk ved sykehusinnlegelse nylig påvist Helicobacter Pylori bakterier i magesekken og har gjennomført trippelkur med to typer antibiotika og Somac. Kuren ble avsluttet for 3 dager siden. På kurens femte dag fikk jeg voldsom kvalme og slapphet, og dette har vedvart de tre dagene etter at kuren var avsluttet. Dagen etter endt kur fikk jeg også mistanke om sopp i munnen, og oppsøkte lege for dette. Fikk resept på Mikostatin som er startet opp. Jeg er ganske sliten etter flere uker med sykdom og trenger å få vite om jeg kan regne med at kvalmen som vedvarer er en reaksjon på trippelkuren og/eller soppinfeksjon i munnen og hvor lenge jeg bør regne med å ha det slik? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394620-kvalme-etter-trippelkur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.