AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg skrev et innlegg for kort tid siden vedrørende hyppig toalettbesøk, noe jeg spurte om kunne være urinveisinfeksjon. Nå har jeg vært hos legen og urinprøven samt blodprøven viste ingenting galt. I og med at de hyppige toalettbesøkene fortsetter så har jeg lest litt rundt at dette er noe som mange menn sliter med, og at de kan starte i den alderen jeg er. Jeg har lest litt rundt at det finnes ulike kosttilskudd som Prostate balance og Brizo som skal hjelpe mot problemet, men jeg har alltid vært skeptisk til det meste som selges hos helsekostforretninger. Er det noen som har kjennskap til om slike produkter hjelper i det hele tatt, eller er de bare et placebo? Anonymous poster hash: 2ae21...2b0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394693-hyppig-vannlating-og-kosttilskudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.