Gå til innhold

Problem etter silikon-op.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg fikk satt inn implantat i utlandet da jeg var på ferie, 16.09., det gikk veldig greit, men jeg var vel noe uforsiktig med bagasjebæring i dagene etter. Jeg utviklet iallfall en hevelse over der BH-stroppen satt på høyre side, dessverre vet jeg ikke helt tidspunktet det oppstod. BH-en (som jeg fikk utdelt) var så trang at det var direkte vondt, og vet ikke hvor mye det har med saken å gjøre, siden hevelsen altså dannet seg akkurat i overkant. Jeg skiftet etter hvert til en vanlig sports-BH. Hevelsen kan ikke kalles vond, men jeg kjenner pressfølelse som vanlig ved hevelser, kanskje litt kløe. Den er ikke hard. Jeg undres bare på om dette høres ut for dere som noe som vil forsvinne av seg selv, eller om det er noe som raskt bør gjøres noe med, det er jo ikke så pent. Må fortelle at jeg begynte på en Keflex-kur på fredag for sikkerhets skyld, da en ev. infeksjon i helgen jo gjorde meg skremt, og dette er nok ikke noe for Legevakten.. Det har riktignok ikke vært noe spesiell hevelse (eller varmefølelse) i selve brystet, bare akkurat på siden, som synes godt på bilder tatt forfra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394714-problem-etter-silikon-op/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Når du sier BH-stroppen mener du kanskje båndet som går rundt bryskassen i underkant av brystet. Det er nok vanlig med litt hevelse i overkant av den etter operasjon, iallefall hvis den har vært litt i strammeste laget. Hvis det er snakk om BH-stroppen i forståelsen BH-selen (som vel mange vil mene), kan det jo også bli søkk etter denne hvis den er stram. Uansett hvis det ikke er vondt, og det ikke er rødt, er det neppe uttrykk for betennelse. I så fall vil den jo forsvinne av seg selv. For å si noe mer må jeg se deg eller i alle fall se bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...