Gå til innhold

Omsorgssvikt-forts.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nicklusheletida

28

• AnonymBruker

24

• morsan

16

• mariaflyfly

7

Nicklusheletida

Jeg bare roter:) ser det blir mye rot her nå og skrivefeiler også. Jeg har brukt dol lite etter endringen og har ikke brydd meg om å sette meg skikkelig inn i det. Fra mobilen blir det enda verre. Ja ja, jeg har ingen plan om å gjøre meg avhengig av dol igjen:) håper dere skjønner hvem jeg svarer ihvertfall :)

Husker en av mine skilte venninner som jeg rådførte meg med i starten da jeg var helt på hæla etter et psykoraid uten like brukte følgende ord: "Nå må du mobilisere!"

Hun ga meg en skikkelig pep talk for å få meg til å ta meg selv i nakken og stå løpet ut, selv så sliten ig nedkjørt jeg var og selv så hard eksen var.

Det har vært fryktelig tøft. Men nå er jeg ute av det og inne i egne bolig og med skifteoppgjør på konto. Fy søren det har vært tøffe tak!

Ja, det er akkurat mobilisering av de kreftene man tror at man ikke har som gjelder.

Så hyggelig å høre at alt er i boks og at du er på plass i ny kåk! Grattis! :D Regner med at det føles helt ok :D

Annonse

Ja, det er akkurat mobilisering av de kreftene man tror at man ikke har som gjelder.

Så hyggelig å høre at alt er i boks og at du er på plass i ny kåk! Grattis! :D Regner med at det føles helt ok :D

Det føles fantastisk! :) Så bra at jeg håper jeg ikke har en real downperiode i kjømda.. Men burde vært gjennom det verste til nå. Overhodet ikke redd for å være alene eller måtte gjøre alt selv.

Gratulerer morsan. Det er mange som har noen harde oppgjør :unsure: , men så blir ungene store og en dag er de til og med 18 år :)

Takk :) Ja, vet jo ikke helt hvordan samvær og samarbeid om det nesten-voksne barnet vil gå framover - de harde oppgjørene var om avtaler og skifte osv. Men bare det å kunne skrive "nesten-voksen" er en lettelse. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...