Dalle Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei. Hvorfor virker ingen medisiner på meg? Jeg har aldri hatt effekt av smertestillende. Da jeg gikk på ungdomskolen (er nå 38) hadde jeg en lungebetennelse som ingen av de 3 penicillin kurene kunne hele. Jeg brakk ribbe ben av alt hostingen til slutt. Fra jeg var 15 til jeg var 35 tok jeg 7 tabletter. 3 penicillin og 4 smertestillende, så jeg er ikke intolerant pga overforbruk. Nå har jeg fått en ADD diagnose og har prøvd Strattera og Conserta uten noen virkning. Da mener jeg ingen virkning. De fleste jeg leser om på nettet merker en form for effekt uansett om de har ADD/ADHD eller ikke. Nå går jeg på Ritalin. 75 mg/dag fordelt på 3 perioder. Jeg kjenner ingenting, men min samboer sier hun kan merke forskjell, men det var først etter flere måneder med medisinering. Har heller ingen av de vanlige effektene av koffeinholdige drikker. Kan drikke 3 kopper kaffe og gå rett å legge meg. Sover etter 5 min. Jeg er veldig tynn selv om jeg spiser som en hest. Kan det være noe med magen og opptak av næring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394775-ingen-typer-medisiner-virker-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.