Gå til innhold

Ingen typer medisiner virker på meg.

Anbefalte innlegg

Hei.
Hvorfor virker ingen medisiner på meg?
Jeg har aldri hatt effekt av smertestillende. Da jeg gikk på ungdomskolen (er nå 38) hadde jeg en lungebetennelse som ingen av de 3 penicillin kurene kunne hele. Jeg brakk ribbe ben av alt hostingen til slutt. Fra jeg var 15 til jeg var 35 tok jeg 7 tabletter. 3 penicillin og 4 smertestillende, så jeg er ikke intolerant pga overforbruk. Nå har jeg fått en ADD diagnose og har prøvd Strattera og Conserta uten noen virkning. Da mener jeg ingen virkning. De fleste jeg leser om på nettet merker en form for effekt uansett om de har ADD/ADHD eller ikke. Nå går jeg på Ritalin. 75 mg/dag fordelt på 3 perioder. Jeg kjenner ingenting, men min samboer sier hun kan merke forskjell, men det var først etter flere måneder med medisinering.

Har heller ingen av de vanlige effektene av koffeinholdige drikker. Kan drikke 3 kopper kaffe og gå rett å legge meg. Sover etter 5 min.

Jeg er veldig tynn selv om jeg spiser som en hest. Kan det være noe med magen og opptak av næring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394775-ingen-typer-medisiner-virker-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...