Gå til innhold

Smerter i operasjons arr..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Har hatt kar operasjon,gikk inn via lysken på begge sider.Alt innvendig ser ut til å fungere bra,fornøyd med undersøkelse der,CT med kontrast.Får smerter i operasjons arrene ved bevegelse,el sitte lenge i vanlig stol.Får beskjed om at smerte i operasjonssår er veldig sjelden,tror egentlig ikke jeg har det,Er det ingen mulighet til å undersøke dette?CT jeg har tatt, er kun av blodkar,innvendig.Snart to år siden operasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394805-smerter-i-operasjons-arr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allmennlege Kjell Vaage

Ved en operasjon så kan det oppstå smerter i og nær operasjonsåret ettersom små nerver kan være skadet og kan utløse smerter ved bevegelse og i enkelte stillinger. Jeg kan ikke gi deg noen gode råd for behandling ettersom det er usikkert hva som utløser smertene. Mitt beste råd er derfor å ta kontakt med fastlegen så kan han eventuelt utrede eller henvise til videre utredning dersom smertene er vedvarende og plagsomme for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...