Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 18, snart 19 år gammel jente.

For 2 dager siden begynte jeg å ha ubehag når jeg tisset og tok dette som blærebetennelse. Men jeg har noen symptomer som jeg ikke finner på noen nettsted.. Før jeg merket sviingen merket jeg har urinen min luktet rart.

Idag når jeg hadde tisset merket jeg blod på toalettpapiret. Og jeg har to uker igjen av p-pille brettet mitt. Går på oralcon. Begynner å tro at dette er noe litt mer seriøst enn blærebetennelse.. Har veldig vondt etter jeg har tisset, og jeg må tisse hvert 5-10 minutt, selvom det bare kommer noen dråper.

Har tatt de siste to dagene 2 piller med tranebær og drikker 0,5 liter appelsinjuice for å rense kroppen, hver dag.. Har hatt 2 ganger igår der jeg har spydd uten forvarsel etter jeg har drukket sppelsinjuice.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394842-smerter-n%C3%A5r-jeg-tisser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en urinveisinfeksjon. Du må drikke mye mer inn 0,5 l appelsinjuice dersom du skal klare å drikke det vekk. Prøv en dag eller to med inntak av 2-3 liter vann.

Hos legen kan de påvise en urinveisinfeksjon enkelt ved en urinprøve. Hvis det kommer blod i urinen, noe beskrivelsen din tyder på, ville jeg tatt en tur til lege. Infeksjoner blir raskt bedre etter en dag med antibiotika. Husk å fullføre hele kuren selv om du føler degbra og er kvitt symptomene.

God bedring!

Hei. Jeg er en 18, snart 19 år gammel jente.

For 2 dager siden begynte jeg å ha ubehag når jeg tisset og tok dette som blærebetennelse. Men jeg har noen symptomer som jeg ikke finner på noen nettsted.. Før jeg merket sviingen merket jeg har urinen min luktet rart.

Idag når jeg hadde tisset merket jeg blod på toalettpapiret. Og jeg har to uker igjen av p-pille brettet mitt. Går på oralcon. Begynner å tro at dette er noe litt mer seriøst enn blærebetennelse.. Har veldig vondt etter jeg har tisset, og jeg må tisse hvert 5-10 minutt, selvom det bare kommer noen dråper.

Har tatt de siste to dagene 2 piller med tranebær og drikker 0,5 liter appelsinjuice for å rense kroppen, hver dag.. Har hatt 2 ganger igår der jeg har spydd uten forvarsel etter jeg har drukket sppelsinjuice.

Urinveisinfeksjon. Kom deg til lege og få antibiotika før det sprer seg opp til nyrene. Ta med en urinprøve, helst morgenurin, men antagelig er den såpass forurenset uansett hos deg nå at den vil gi utslag (med mindre du drikker store mengder like før du tar den).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...