charlotte 94 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Jeg er en 18, snart 19 år gammel jente. For 2 dager siden begynte jeg å ha ubehag når jeg tisset og tok dette som blærebetennelse. Men jeg har noen symptomer som jeg ikke finner på noen nettsted.. Før jeg merket sviingen merket jeg har urinen min luktet rart. Idag når jeg hadde tisset merket jeg blod på toalettpapiret. Og jeg har to uker igjen av p-pille brettet mitt. Går på oralcon. Begynner å tro at dette er noe litt mer seriøst enn blærebetennelse.. Har veldig vondt etter jeg har tisset, og jeg må tisse hvert 5-10 minutt, selvom det bare kommer noen dråper. Har tatt de siste to dagene 2 piller med tranebær og drikker 0,5 liter appelsinjuice for å rense kroppen, hver dag.. Har hatt 2 ganger igår der jeg har spydd uten forvarsel etter jeg har drukket sppelsinjuice. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394842-smerter-n%C3%A5r-jeg-tisser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Høres ut som en urinveisinfeksjon. Du må drikke mye mer inn 0,5 l appelsinjuice dersom du skal klare å drikke det vekk. Prøv en dag eller to med inntak av 2-3 liter vann. Hos legen kan de påvise en urinveisinfeksjon enkelt ved en urinprøve. Hvis det kommer blod i urinen, noe beskrivelsen din tyder på, ville jeg tatt en tur til lege. Infeksjoner blir raskt bedre etter en dag med antibiotika. Husk å fullføre hele kuren selv om du føler degbra og er kvitt symptomene. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394842-smerter-n%C3%A5r-jeg-tisser/#findComment-3502594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei. Jeg er en 18, snart 19 år gammel jente. For 2 dager siden begynte jeg å ha ubehag når jeg tisset og tok dette som blærebetennelse. Men jeg har noen symptomer som jeg ikke finner på noen nettsted.. Før jeg merket sviingen merket jeg har urinen min luktet rart. Idag når jeg hadde tisset merket jeg blod på toalettpapiret. Og jeg har to uker igjen av p-pille brettet mitt. Går på oralcon. Begynner å tro at dette er noe litt mer seriøst enn blærebetennelse.. Har veldig vondt etter jeg har tisset, og jeg må tisse hvert 5-10 minutt, selvom det bare kommer noen dråper. Har tatt de siste to dagene 2 piller med tranebær og drikker 0,5 liter appelsinjuice for å rense kroppen, hver dag.. Har hatt 2 ganger igår der jeg har spydd uten forvarsel etter jeg har drukket sppelsinjuice. Urinveisinfeksjon. Kom deg til lege og få antibiotika før det sprer seg opp til nyrene. Ta med en urinprøve, helst morgenurin, men antagelig er den såpass forurenset uansett hos deg nå at den vil gi utslag (med mindre du drikker store mengder like før du tar den). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394842-smerter-n%C3%A5r-jeg-tisser/#findComment-3502885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.