Gå til innhold

om å være "utro" med samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe litt rart disse dager. Er det noen damer her inne som kjenner til damer som har vært "utro" mot mannen sin med en annen dame?

Spørsmålsstilling rundt dette jeg har stilt meg:

- Kan det egentlig kalles utroskap? Hvis damen fortsatt er glad i mannen sin men bare gjør dette på si for ekstra spenning.

- Hva ville de fleste menn tenkt om en slik situasjon? Enn om damen bare forteller mannen at hun er forelsket i en annen dame og ingenting mer. Hvordan ville de fleste menn stille seg til dette? Fornærmede eller nysgjerrige/godtakende?

- Er det "normalt" å plutselig falle for damer etter mange år i heterogent ekteskap med mann?

- Er det mest sannsynlig bare en fase som kommer til å gå over?

Anonymous poster hash: 1088b...5d5

Fortsetter under...

Klart det er utroskap så lenge en er intim med andre bak kjærestens rygg - hvilket kjønn man har sex med spiller selvsagt ingen rolle enten det kun er for å få ekstra spenning eller om det ligger mer bak.

Endel menn fantaserer nok rundt det å se to damer sammen, så kanskje ville noen av dem godtatt at dama var sammen med ei anna dame? Hvis han går med på dette er det jo ikke utroskap, så hvis man drømmer om å være sammen med en kvinne, så får man heller prøve å lufte tanken med mannen for å se hans reaksjon.

Jeg tror mange mennesker kan ligge midt imellom det å være 100 % hetero og 100 % homofil/lesbisk. Hvis man ligger i dette mellomsjiktet, kan man kanskje se for seg sex med en av det motsatte kjønn, men kanskje kun for spenningens skyld og ikke fordi man faktisk blir forelska. Jeg ser ikke helt for meg at dette kan kalles "faser", men mer at det er noe enkelte føler for å gjøre nå og da?

Det er selvsagt like mye utroskap som noe annet.

Men mange menn ville lettere ha tilgitt en sidesprang med ei jente enn med en mann. Men truslene om at kvinnen kan forlate mannen er jo der og kan skape sjalusi på sikt.

Det mest reale er at dette luftes for mannen, kanskje på en litt tilslørt måte først og litt mer konkret senere hvis hun skjønner at dette kan være noe som mannen vil tillate.

Hvor normalt det er å plutselig begynne å ha lyst på en med samme kjønn vet jeg ikke, men antar at det er i mindretall. De fleste har nok hatt en dragning til dette hele tiden, mer eller mindre, i alle fall i fantasien.

Det kan selvsagt gå over etter å ha prøvd og funnet ut at det ikke var noe likevel.

Det er utroskap, like mye som om du hadde sex med en av motsatt kjønn. Du kan hevde at det bare er en dragning, uansett hvem du har deg med, det er like fullt utroskap.

Noen vil kanskje føle at det er mindre trussel om partneren har seg med en av samme kjønn. Det trenger det ikke være, snarere tvert i mot.

http://www.tv2.no/nyheter/magasinet/tobarnsfaren-arne-kom-ut-av-skapet-etter-20-aar-4128241.html

Som i dette tilfellet, der familiefaren har undertrykt sin homofile legning i alle år. I slike tilfeller er det ikke en fase som går over.

Jeg er en godt voksen mann.

Hadde du vært min fru, så skulle du fått min fulle støtte i å eksperimentere litt med dame.

Settingen tenner meg, og det ville naturligvis vært helt fantastisk om du kunne dele din erfaring(er) med meg.

Det hadde vært et herlig tilleggs-krydder i et herlig samliv. 

Ta det opp med din kjære du, for det kan hende du blir postitivt overrasket over svaret/tilbakemeldingen.

Anonymous poster hash: a75c6...b90

Noen synes det er like mye utroskap uansett kjønn, andre synes det er greit at partneren leker seg litt med en av samme kjønn, men ikke av motsatt kjønn - og noen har jo helt åpne forhold hvor man kan ha seg med andre om man vil (noen åpent, andre lukket).

Hva hadde du selv sagt om din mann kom hjem og sa at han ville ha sex med en annen mann, men at han fremdeles elsket deg og ville være sammen med deg? (jeg tolker det dithen at du er en kvinne som ønsker å prøve sex med en annen kvinne)

Annonse

Det er selvfølgelig utroskap hvis man gjør det bak sin partners. Om han kan være interessert i å godta dette av en eller annen grunn, er det ikke utroskap. På samme måte som det IKKE er utroskap hvis du "får lov" til å ha sex med en annen mann...

Gjør man noe slikt bak sin manns rygg så er det selvfølgelig utroskap på lik linje med om det hadde vært med en mann.

Men det kan godt være at det finnes menn som synes det er greit, men det forutsetter jo at man i så fall først snakker sammen om det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...