AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 En venn av meg murer, han har mange års erfaring og har nå lyst til å undervise i murerfaget. Må han utdanne seg og ta hele lærerskolen da? eller holder det med ett års praktisk pedagogisk utdanning? (eller noe sånt) noen som vet? :-) Anonymous poster hash: 6d6e3...bc7 0 Siter
frosken Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg vet ikke, men ett alternativ er dette:http://www.hioa.no/Studier/LU/Bachelor/yrkesfag-i-bygg-og-anleggsteknikk/(language)/nor-NO 0 Siter
cilie Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 En venn av meg murer, han har mange års erfaring og har nå lyst til å undervise i murerfaget. Må han utdanne seg og ta hele lærerskolen da? eller holder det med ett års praktisk pedagogisk utdanning? (eller noe sånt) noen som vet? :-) Anonymous poster hash: 6d6e3...bc7 Da holder det nok med ppu - antar det ikke er flust av jobber å få tak i da... 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 PPU er vel for de med bachelor (og minst 60 studiepoeng i et relevant fag)? 0 Siter
cilie Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 PPU er vel for de med bachelor (og minst 60 studiepoeng i et relevant fag)? For allmenne fag, ja, men ikke for yrkesfag? Det er dog ofte rift om plassene, så da teller ytterligere studiepoeng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.