stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Ikke fint med så masse muskler. 0 Siter
Angustia1 Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Mannen er 61 år. Jeg er ikke fan av bodybuilder- eller ekstreme fitnessmiljøer, men dette synes jeg er "kult". Herlig 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Skrevet 12. oktober 2013 Mannen er 61 år. Jeg er ikke fan av bodybuilder- eller ekstreme fitnessmiljøer, men dette synes jeg er "kult". Herlig Han så ut til å være fornøyd med seg selv i alle fall... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Anonymous poster hash: aeb0a...9d7 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Imponerende alderen tatt i betraktning, men sexy eller pent? Nope. 0 Siter
Togli Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Imponerende ja Har noen ganger tenkt på faren min.. Han er odelsgutt, oppvokst på gård..aldri satt sine bein i et helsestudio, aldri trent....bare meget aktiv med jobbing på gården osv. Han er 66 år gammel og jeg tror han ser bedre ut enn de fleste menn i førtiåra kroppsmessig sett. Han har muskler, vaskebrettmage..Hadde han trent fitness, så hadde han garantert ikke hatt problemer med å se ut som denne mannen der. Så - ut for å jobbe på markene folkens 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Skrevet 13. oktober 2013 Syns ikke ansiktet/blikket vitnet om at han er en ålreit person, syns det nærmest lyser testosteronbombe av han. Liker ikke de som har for mye testosteron, det er min leveregel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.