Gå til innhold

Hjemmelaget pizza, steketid?

Anbefalte innlegg

Fordi alt er kokt sammen? Ja, jeg sier kokt, det blir jo ikke stekt. Deigen er helt svampete. Ja, og så er det selvsagt KJØTTDEIG på, da.  :blink:

Min pizza blir stekt, selv om bunnen er tykk. 

Og jeg har ikke kjøttdeig på den, men mye annet godt. 

Og grunnen til at vi lager en slik pizza er fordi vi alle sammen liker den godt. 

Fortsetter under...

Min pizza blir stekt, selv om bunnen er tykk. 

Og jeg har ikke kjøttdeig på den, men mye annet godt. 

Og grunnen til at vi lager en slik pizza er fordi vi alle sammen liker den godt. 

Hva bruker du i stedet for kjøttdeig?

Er det en slags vegetar-pizza?

I Israel fikk vi ikke pizza med kjøtt i, for jøder vil ikke spise ost og andre melkeprodukter samtidig med kjøtt. De kaller det koshermat. Det var veldig godt likevel.

Anonymous poster hash: 46883...d02

Hva bruker du i stedet for kjøttdeig?

Er det en slags vegetar-pizza?

I Israel fikk vi ikke pizza med kjøtt i, for jøder vil ikke spise ost og andre melkeprodukter samtidig med kjøtt. De kaller det koshermat. Det var veldig godt likevel.

Anonymous poster hash: 46883...d02

Det er ikke vegtarpizza.

Bruker av og til kyllingfilet som er stekt i fajitakrydder (sterkt og godt)

Bacon, skinke, ananas, pepperoni, løk, maiskorn, jalapeno, 

Det er ikke vegtarpizza.

Bruker av og til kyllingfilet som er stekt i fajitakrydder (sterkt og godt)

Bacon, skinke, ananas, pepperoni, løk, maiskorn, jalapeno, 

Når det blir for mange smaker, så slår vel smakene hverandre ihjel? Skinka må jo bli temmelig anonym sammen med sterke smaker fra kylling, pepperoni og jalapenos?

Når det blir for mange smaker, så slår vel smakene hverandre ihjel? Skinka må jo bli temmelig anonym sammen med sterke smaker fra kylling, pepperoni og jalapenos?

Nå skrev jeg ikke at vi hadde alt det på 1 pizza da. Det var eksempler på hva vi brukte

Annonse

Joda! Steker alltid på 250 grader (som er max på min ovn), nederste rille. 10-13 minutter. Får alltid sprø bunn underst, og godt stekt pizza.

Det er forskjell på stekeovner, i ovnen vi bruker hadde det ukke funket, bunnen hadde blitt svart under og rå inni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...