Gå til innhold

Fine Halloweenkostymer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg syne det er KJEMPERART!! at ingen er interessert i Halloween her inne!

Starter man en tråd om jul, så får man svar, starter man en tråd og halloween får man ingen svar.

Jeg syns videre det er dårlig utvalg i butikkene for pynt til Halloween, det virker som om Halloween bare er knask eller knep.:-(

Kanskje jeg skal spørre min mann om han kan invitere sine venner 31 okt, til Halloweenparty:-)

Jeg vil ikke være med, men jeg vil ha en ultraskummel hage og stige inn til vinduet på rommet mitt, så kan jeg ha det gøy, for jeg vil feire Halloween, bare mest med å se barna som går i fine kostymer og ha masse masse godteri i gangen også skal mannen min lukke opp:-) Han skremmer barna, lukker opp og gir ekle gummiøyne som smaker kjempegodt :-)

Jeg visste ikke når det var engang...! Julaften er liksom 24. desember, og 17. mai 17. mai, men halloween er fremdeles nytt for meg. Det hørtes ut som et kjempekult opplegg du har planlagt (ref den andre tråden), det må jeg likevel jammen si!

Endret av Bella Dotte

Vi feirer ikke halloween,så emnet fenger i grunn lite for meg. 

Men jeg har stort sett litt godis stående klart til barna som går knask eller knep. 

Gutten min på 12 gidder ikke gå knask eller knep lenger, var vel så vidt ute en liten tur i fjor. Men vi skal så klart ha noe liggende til andre barn for det. 

Kan jo være min gutt får lyst når dagen er her. 

Men vi pynter ikke til halloween, det har vi aldri gjort, og tviler vel i grunn på at vi får den tradisjonen også

Også får andre gjøre som de vil når det gjelder halloween.  :)

Annonse

Jeg har ikke de helt store følelsene - hverken positivt eller negativt - knyttet til halloween, sikkert fordi jeg selv ikke er vokst opp med det. Skikken var så vidt kommet hit til lands da jr var liten, så vi har feiret hvert år etter han ble født. Relativ enkel feiring, ikke på langt nær som julefeiring, men vi har feks invitert unger på diverse horrormiddager før de skal ut og knaske/ knepe de årene de var i alder for det. Med unntak av at jr har hatt kostyme, og at vi har hatt gresskar i gangen og lykter utenfor huset har vi ikke pyntet noe. Høres ut som du har det gøy med forberedelsene :)

Endret av Kayia

Hei!

Forklaringen er nok som andre også er inne på, at de fleste av oss som vanker her inne ikke har vokst opp med Halloween som tradisjon - og dermed ikke har noe særlig forhold til det annet enn gjennom barna.

Når våre barn får egne barn, da kan du sitte i gyngestolen din og glede deg over full Halloweenfeiring :)

Jeg har en kollega som er vokst opp i et land med massiv halloweenfeiring, og hun pynter og ordner med gresskar, spøkelser og lys hvert år.  Lykkelige er de barna som ringer på der 31. oktober.

Jeg visste ikke når det var engang...! Julaften er liksom 24. desember, og 17. mai 17. mai, men halloween er fremdeles nytt for meg. Det hørtes ut som et kjempekult opplegg du har planlagt (ref den andre tråden), det må jeg likevel jammen si!

Hei!

Ringer det ikke på døren din da? :-)

Det er morsomt, man pynter med gresskar inne, og ugler og mye lys:-)

Ute gjør vi det skumlere og skumlere, i fjor kjøpte jeg uhyggeligheter til hagen, barna og jeg hygger oss med skumlerier, min mann syns det er ufyselig, ikke minst øyne som smaker som godteri.

I år ønsket jeg meg en kjempestor edderkopp med edderskoppspinn som skulle dekke deler av veggen ute, men siden vi er uenige, må jeg i år bruke fantasien. Jeg skal kjøpe lykter og fakler og dessverre mangler jeg mye fantasi.

Vi feirer ikke halloween,så emnet fenger i grunn lite for meg. 

Men jeg har stort sett litt godis stående klart til barna som går knask eller knep. 

Gutten min på 12 gidder ikke gå knask eller knep lenger, var vel så vidt ute en liten tur i fjor. Men vi skal så klart ha noe liggende til andre barn for det. 

Kan jo være min gutt får lyst når dagen er her. 

Men vi pynter ikke til halloween, det har vi aldri gjort, og tviler vel i grunn på at vi får den tradisjonen også

Også får andre gjøre som de vil når det gjelder halloween.   :)

Hei!

Ok, jeg pynter i vertfall inne og ute.

Halloween er blitt en favoritt for meg, kanskje fordi jeg liker fantasy, jeg vet ikke.

Men barna er jo vokst opp med dette, for dem er det jo blitt tradisjon og den tar jo de med seg videre til sine barn osv...

Jeg har ikke de helt store følelsene - hverken positivt eller negativt - knyttet til halloween, sikkert fordi jeg selv ikke er vokst opp med det. Skikken var så vidt kommet hit til lands da jr var liten, så vi har feiret hvert år etter han ble født. Relativ enkel feiring, ikke på langt nær som julefeiring, men vi har feks invitert unger på diverse horrormiddager før de skal ut og knaske/ knepe de årene de var i alder for det. Med unntak av at jr har hatt kostyme, og at vi har hatt gresskar i gangen og lykter utenfor huset har vi ikke pyntet noe. Høres ut som du har det gøy med forberedelsene :)

Hei!

:lol: Jeg har det kjempegøy!

Forklaringen er nok som andre også er inne på, at de fleste av oss som vanker her inne ikke har vokst opp med Halloween som tradisjon - og dermed ikke har noe særlig forhold til det annet enn gjennom barna.

Når våre barn får egne barn, da kan du sitte i gyngestolen din og glede deg over full Halloweenfeiring :)

Jeg har en kollega som er vokst opp i et land med massiv halloweenfeiring, og hun pynter og ordner med gresskar, spøkelser og lys hvert år.  Lykkelige er de barna som ringer på der 31. oktober.

Hei!

:-) Vårt hus er også mer pyntet og vi har skumlerier i hagen, pluss nifs musikk.

Vi må derfor ha MYE godteri, og min mann som er imot Halloween har på seg kappe og maske og han må dele ut godteri. Jeg tror faktisk han liker det, selv om han er motstander, for jeg hører han ler når han skremmer barna som ringer på. Jeg syns han skremmer for mye, men må han åpne vil han gjøre det på sin måte sier han.

Hei!

Starter man en tråd om jul, så får man svar, starter man en tråd og halloween får man ingen svar.

Jeg syns videre det er dårlig utvalg i butikkene for pynt til Halloween, det virker som om Halloween bare er knask eller knep.:-(

Kanskje jeg skal spørre min mann om han kan invitere sine venner 31 okt, til Halloweenparty:-)

Jeg vil ikke være med, men jeg vil ha en ultraskummel hage og stige inn til vinduet på rommet mitt, så kan jeg ha det gøy, for jeg vil feire Halloween, bare mest med å se barna som går i fine kostymer og ha masse masse godteri i gangen også skal mannen min lukke opp:-) Han skremmer barna, lukker opp og gir ekle gummiøyne som smaker kjempegodt :-)

Jeg er ikke glad i Halloweeen i det hele tatt. Men har innsett at et par av ungene synes dette er gøy. Det er nok rett og slett godteriet som trekker, ikke alt stashet rundt.

I år skal imidlertid hun ene være med på en stor Vennefest i stedet 31., som et alternativ til Halloweeen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...