Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en Kenwood major køkkenmaskin jeg har hatt noen år. På denne følger det med en blender men denne har vi aldri fått dreis på. Når vi putter oppi bær og annet og starter den bare rører den i bånn, og vi må stoppe og manuelt røre det ned, starte på nytt, stoppe og røre osv.mange ganger før det blir bra. Nå tenkte jeg å kjøpe en blender for seg selv i håp om at det vil fungere bedre, har sett på en fra Bodum. Kan noen svare meg på om denne kommer til å fungere bedre? eller om det er sånn med alle blendere at man må stoppe og røre manuelt mange ganger for å få ting moset? Hva bør jeg se etter på en ny blender for å unngå at også denne blir sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395004-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-blender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Kenwood major køkkenmaskin jeg har hatt noen år. På denne følger det med en blender men denne har vi aldri fått dreis på. Når vi putter oppi bær og annet og starter den bare rører den i bånn, og vi må stoppe og manuelt røre det ned, starte på nytt, stoppe og røre osv.mange ganger før det blir bra. Nå tenkte jeg å kjøpe en blender for seg selv i håp om at det vil fungere bedre, har sett på en fra Bodum. Kan noen svare meg på om denne kommer til å fungere bedre? eller om det er sånn med alle blendere at man må stoppe og røre manuelt mange ganger for å få ting moset? Hva bør jeg se etter på en ny blender for å unngå at også denne blir sånn?

Ikke gå for de rimelige blenderne. Skal du investere i ny og bedre må du betale litt mer. Sjekk tester av blendere på nett, det finnes blendere som gjør jobbe. Velg en kraftig en med god omtale.

Endret av Annve

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...