Bella Dotte Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 OK, enkelt spørsmål. Jeg trenger hvit sytråd, helt vanlig, antakelig bare ren bomull. Hvor får jeg kjøpt det? Bor i Oslo. 0 Siter
Kayia Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 OK, enkelt spørsmål. Jeg trenger hvit sytråd, helt vanlig, antakelig bare ren bomull. Hvor får jeg kjøpt det? Bor i Oslo. På de største Rema 1000. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Hvor i Oslo er du/skal du? Om du er i sentrum kan kanskje denne være aktuell: http://www.somsenteret.no/public.aspx?pageid=87213&langId=317 Men du finner det nok på de største matbutikkene også, og kanskje på altmulig-butikker som Nille, Biltema og Clas Olsson (ville selv kanskje vært litt skeptisk til kvaliteten her om jeg skulle sy noe fint). 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Er det egentlig noe vanskeligere å finne sytråd enn å finne kebab? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg trodde de fleste sytråder var i polyester eller noe sånt, men det er mulig jeg tar feil. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg trodde de fleste sytråder var i polyester eller noe sånt, men det er mulig jeg tar feil. Kebab flest er i alle fall av farse. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Skrevet 14. oktober 2013 Takk for tips! Jeg var nettopp på Rema, men jeg glemte å se etter... Var dessuten på Clas Ohlson tidligere i dag, men orket ikke lete... Jeg tenker Tiger, Nille, Bogerud, ja, kanskje jeg må spørre betjeningen, men det går jo bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.