gullfisk Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ok. For meg er det ikke vanlig. Mannen min er en sjelden gang dritings uten meg, med andre damer tilstede. Jeg godtar det, og vi har ikke snakket ut om grensene, for de går ved : gjøre farlige, uansvarlige ting, henge ut den andre, kysse, tafse, ha sex med andre" . Dette vet vi. Jeg har også vært full uten ham, selvsagt. Du sier aldri hva det er du mener ikke er greit mht andre menn. Er det flørtete chatting, kan jeg forstå det. Er det trykke liker på diverse på Facebook, er jeg uenig. Er det å være full med andre menn tilstede, uten deg, er jeg uenig. Er det å gjøre uaksptable ting som kyssing med andre menn i fylla, selvsagt går det en grense der for de fleste. Er problemet at dere aldri snakker om disse tingene, eller er problemet at dere er uenige? Er det mangel på kommunikasjon, mangel på tillitt, mangel på respekt (fra begge), eller er dt at grensene deres ER helt forskjellige, og det har dere kranglet om? Hvis dere ikke kan snakke om en slik ting som om det er ok å ha flere sexpartnere samtidig i deres forhold, er det bekymringsfullt. Men hvis du og hun sier at det er selvfølgelig helt uaksptabelt, er det da mer å snakke om? Og hvis hun sier, det er selvsagt ok, og du er uenig, da kan dere jo ikke være sammen. Nok en gang, hva er problemet deres? Din sjalusi, eller hennes oppførsel og holdninger? Mangel på kommunikasjon, eller sterk uenighet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395022-kontakt-med-ekskj%C3%A6rester-pulevenner-beilere-osv/page/2/#findComment-3504939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 AMEN! enig. DITTO, trygt nært inderlig fremfor full fuck forward ;-) Anonymous poster hash: 4e975...307 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395022-kontakt-med-ekskj%C3%A6rester-pulevenner-beilere-osv/page/2/#findComment-3504943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.