Gå til innhold

redd......

Anbefalte innlegg

Får ikke ut av hodet en tanke at jeg kan ha diabetes. .. har innimellom en rar følese i kroppen, føler meg liksom at jeg skjelver innvendig en rar følelse, gjerne litt kraftløs i armene. Varer ca ett kvarter.har det ikke så ofte, kan gå uker mellom hver gang..kan dette være eg sympton på diabetes? ? Burde jeg ikke ha oftere symptomer da? Var hos legen i går , hun trodde det var psykisk. Og ikke diabetes. Men skal måle blodsukker om 14 dager. Men har lest på nett omm blodsukker fall, og er livredd det kan være det .må vel kanskje nevne at jeg har sykdomsangst.noen som kan hjelpe meg med svar:-) hilsen lillemor.

Anonymous poster hash: 8de64...e1e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395090-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke ut av hodet en tanke at jeg kan ha diabetes. .. har innimellom en rar følese i kroppen, føler meg liksom at jeg skjelver innvendig en rar følelse, gjerne litt kraftløs i armene. Varer ca ett kvarter.har det ikke så ofte, kan gå uker mellom hver gang..kan dette være eg sympton på diabetes? ? Burde jeg ikke ha oftere symptomer da? Var hos legen i går , hun trodde det var psykisk. Og ikke diabetes. Men skal måle blodsukker om 14 dager. Men har lest på nett omm blodsukker fall, og er livredd det kan være det .må vel kanskje nevne at jeg har sykdomsangst.noen som kan hjelpe meg med svar:-) hilsen lillemor.

Anonymous poster hash: 8de64...e1e

Om du har diabetes eller ikke skal jeg ikke svare på, men hvis du har god økonomi kan du få kjøpt relativt nøyaktig blodsukkermålerogtester til ca 1000kr på apotek.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395090-redd/#findComment-3505592
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...