Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 36 år og fikk et barn for fem år siden. Fikk satt inn Levonova hormonspiral i desember 1998. Har fungert svært bra og jeg har hatt svært redusert menstrausjon. Er også diabetiker.

Da jeg gikk på toalettet og tisset for fem dager siden, var det lys rosa blod på toalettpapiret, litt slim i tillegg. Trodde først at det kom fra nyrene, men det har jeg nå funnet ut ikke stemmer. Alt det lys rosa slimet (økende?) kommer fra vagina. Har litt murring nede på høyre side magen/korsryggen.

Har ikke økt ubehag ved samleie.

Har vært gjennom noen tøffe tak fysisk siste 14 dager.

Nylig fikk jeg urinveisinfeksjon. På legevakten fikk jeg penicilinen. Denne penicilinen (Amoxcilicin?) reagerte jeg svært allergisk på. Fikk utslett over hele meg og gikk opp 7 kilo på 4 dager - bare væske. Bakterieprøver nylig viste at jeg har fått bukt med urinveisinfeksjonen selv om jeg sluttet et par dager før kuren var ferdig. Vekten er tilbake til det normale, mye takket være Diural vanndrivende tabletter.

Jeg har nettopp tatt en hurtigkur med en vaginatablett med Klotrimazol for å få bukt med en soppinfeksjon. Kan det være den som forårsaker det blodige slimet? Er den rett og slett for sterk?

Har ikke hatt mellomblødninger med Levonova før.

Hva kan dette være?

PS. Har fått legetime om 1,5 uke, men sitter her og bekymrer meg veldig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39526-blodig-slim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...