Gå til innhold

diverse fruer med blogg....

Anbefalte innlegg

Jeg får virkelig hetta av disse bloggene og da spesialt en... Det er så mye klisjeer og svada om "det er så deilig å sitte å vokne sammen med sola" og annet dritt at jeg blir kvalm!! 

Leserne tilber dette mennesket og prøver å leve/være som henne.. Det de ikke tenker på er at dette er jobben til fruen, hun har ikke noe annet å henge fingrene i enn å fortelle om livet sitt på blogge. Det er helt unormalt for vanlig arbeidende å leve slik som henne og jeg håper unge jenter og damer ser det. 

Jeg leser bloggen fra tid til annen fordi jeg syns det er så underholdende... jeg ler og himler med øynene og er nok i andres øyne misunnelig... hahahahaha, nei slikt et overfladisk liv hadde jeg ikke gidda å levd!! Alt dreier seg om klær, interiør og accesories (Jeg vet ikke engang hvordan det skrives...) Dyrt skal det være også..

Jeg beklager dette sure oppstøtet mitt, men jeg hadde behov for å få det ut, så nå kan dere komme med alle tilbakemeldingene om ar jeg er misunnelig og sikkert ikke har det så godt osv....

Er det bare meg? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395292-diverse-fruer-med-blogg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

24

• Lillemus

15

• mammanito

9

• Kayia

9

smålig er jeg nok også...  Jeg er mektig imponert over at det faktisk er mulig å leve av å blogge, det er godt gjort og jeg ser også at denne fruen er flink til det meste. Det er bare måten hun fremstiller ting på som for meg blir kvalmt

Jeg får virkelig hetta av disse bloggene og da spesialt en... Det er så mye klisjeer og svada om "det er så deilig å sitte å vokne sammen med sola" og annet dritt at jeg blir kvalm!! 

Leserne tilber dette mennesket og prøver å leve/være som henne.. Det de ikke tenker på er at dette er jobben til fruen, hun har ikke noe annet å henge fingrene i enn å fortelle om livet sitt på blogge. Det er helt unormalt for vanlig arbeidende å leve slik som henne og jeg håper unge jenter og damer ser det. 

Jeg leser bloggen fra tid til annen fordi jeg syns det er så underholdende... jeg ler og himler med øynene og er nok i andres øyne misunnelig... hahahahaha, nei slikt et overfladisk liv hadde jeg ikke gidda å levd!! Alt dreier seg om klær, interiør og accesories (Jeg vet ikke engang hvordan det skrives...) Dyrt skal det være også..

Jeg beklager dette sure oppstøtet mitt, men jeg hadde behov for å få det ut, så nå kan dere komme med alle tilbakemeldingene om ar jeg er misunnelig og sikkert ikke har det så godt osv....

Er det bare meg? 

Jeg leser litt misunnelse mellom linjene her, hvorfor gidde å hisse seg slik opp over det.

Selv synes jeg disse bloggene er både patetiske og kjedelige, og det kunne ikke ramle meg inn å bruke tid på å følge dem jevnlig. Enkelte ganger har jeg kikket innom og/eller blitt tilsendt linker til innlegg som jeg gjerne har ledd godt av, men egentlig er det jo patetisk og litt synd på dem man ler slik av.

Stusser også over at de har så mange lesere at de kan leve av annonseinntektene.

Ja jeg er sikkert frrryktelig misunnelig.....  Det er vel fotballfruen som har mest lesere og hun får reiser, hotellopphold, klær, barneutstyr mm mot at hun blogger om det. Regner med at det e r slik det skjer. 

Det er jo det jeg tenker på, alle disse leserne som prøver å leve slik denne fruen gjør... det er jo helt umulig for vanlig hardt arbeidende folk.

Endret av trollemor;o)

Er det bare meg?

Nope. Jeg irriterer meg også grønn over den samme frua. Et hinsides dårlig forbilde for unge jenter, framstår som dum og representerer en livsstil jeg forakter. Direkte fordummende lesning.

Nope. Jeg irriterer meg også grønn over den samme frua. Et hinsides dårlig forbilde for unge jenter, framstår som dum og representerer en livsstil jeg forakter. Direkte fordummende lesning.

Det har du rett i, utrolig irriterende at slike "innholdsløse" damer er forbilder for så mange unge jenter, så i så måte har nok jeg irritert meg litt også.

Annonse

Det jeg er både fasinert og litt urolig over er at fotballfruen straks er høygravid og ser ut som hun bare har spist litt mye bønner og blitt litt oppblåst. Får den ungen i det hele tatt næring?!

Jeg leser også en annen blogg, skal ikke henge ut vedkommende her, men hun irriterer meg en del. (ikke spør hvorfor jeg da gidder lese, det lurer jeg på selv også). Det er en treningsblogg og det er knapt ett innlegg hvor hun ikke står og presser puppene frem mot kameraet - og hun legger ut flere innlegg hver dag ofte. Jeg leser ikke så ofte lenger altså, men titter innom av og til, men det er stort sett akkurat det samme.

Jeg leser ikke den bloggen, og det tror jeg ikke jeg skal begynne med heller. Det holder med det lille jeg har lest om henne i nettavisene. Hun virker gørrkjedelig og veldig prektig og stiv.

Jeg synes det er så rart at unge kvinner ikke får nok av slike blogger og bloggfruer! Det er jo samme opplegget over hele linja, og disse jentene virker jo nesten ikke som ekte mennesker av kjøtt og blod. .Voksne kvinner som leker den leken jeg lekte med Barbiedukkene mine da jeg var liten. Den der jeg var Superbarbie med det perfekte livet, og inviterte de lurvete barbiene  med tusjmerker i ansiktet og dårlige hårklipper inn i min perfekte lille verden så de kunne se og lære hvordan ting skulle gjøres. :)

Jeg leser ikke den bloggen, og det tror jeg ikke jeg skal begynne med heller. Det holder med det lille jeg har lest om henne i nettavisene. Hun virker gørrkjedelig og veldig prektig og stiv.

Jeg synes det er så rart at unge kvinner ikke får nok av slike blogger og bloggfruer! Det er jo samme opplegget over hele linja, og disse jentene virker jo nesten ikke som ekte mennesker av kjøtt og blod. .Voksne kvinner som leker den leken jeg lekte med Barbiedukkene mine da jeg var liten. Den der jeg var Superbarbie med det perfekte livet, og inviterte de lurvete barbiene  med tusjmerker i ansiktet og dårlige hårklipper inn i min perfekte lille verden så de kunne se og lære hvordan ting skulle gjøres. :)

Hei!

Jeg vet ikke en gang hvem fotballfruen er jeg  :)

Leser ingen blogger, og heller ingen bøker som omhandler noen bestemt person.

Men morsomt at du lekte med Barbidukker på den måten:-) Jeg hadde aldri en eneste en og så jeg lekte aldri sånn leker.

Jeg hadde noen vanlige dukker, de satt etter høyde på rekke og rad som alle mine ting stod på rekke og rad, det var ikke lek, sånn rollelek, det handlet bare om å sette på rekke og rad, jeg driver sånn enda, men jeg prøver å tenke meg om.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor i all verden man fortsetter å lese blogger som man irriterer seg over på denne måten... Jeg har sjekket disse bloggene, og de er så innholdsløse og tanketomme at jeg ikke gidder å gå inn der igjen en gang til - og langt mindre orke å bruke energi på å irritere meg over dem.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor i all verden man fortsetter å lese blogger som man irriterer seg over på denne måten... Jeg har sjekket disse bloggene, og de er så innholdsløse og tanketomme at jeg ikke gidder å gå inn der igjen en gang til - og langt mindre orke å bruke energi på å irritere meg over dem.

Jeg holder meg klokelig unna bloggen til fotballkjerringa. Likevel er det umulig å ikke få med seg hennes naive retorikk og idiotiske kostholdsråd all den tid hun stikker fram det enerverende trynet sitt i media hele tida.

Annonse

Jeg gidder ikke å bruke mye av min tid på lese blogger, hvertfall ikke fruer, "interiørguruer" eller rosa jenter. Skal jeg bruke tid på en blogg må den Ha sting, humor og ironi, jeg fryder meg feks. over hvert nytt infoskriv Bønnas mamma skriver til læreren.

Nei det har du rett i, men det er litt underholdende å se og lese av en eller annen merkelig grunn... Det som bekymrer meg er at hun er et stooooort forbilde for mange unge jenter som gjør alt de kan for å  leve slik som henne. Det er helt umulig, og dette bekymrer meg rett og slett. 

Jeg gidder ikke å bruke mye av min tid på lese blogger, hvertfall ikke fruer, "interiørguruer" eller rosa jenter. Skal jeg bruke tid på en blogg må den Ha sting, humor og ironi, jeg fryder meg feks. over hvert nytt infoskriv Bønnas mamma skriver til læreren.

Bønnas mamma er fantstisk!!

Er det bare meg? 

Jeg er i alle fall dritlei av fotballfruen.... overflatisk svada fra ende til annen. Jeg driter i treningsøktene hennes og den supersunne maten osv....... Men jeg må følge med snart når ungen kommer, om bloggen hennes kommer til å endre seg da. for livet får et litt annet innhold når man får en liten en som krever litt oppmerksomhet :)

Jeg er i alle fall dritlei av fotballfruen.... overflatisk svada fra ende til annen. Jeg driter i treningsøktene hennes og den supersunne maten osv....... Men jeg må følge med snart når ungen kommer, om bloggen hennes kommer til å endre seg da. for livet får et litt annet innhold når man får en liten en som krever litt oppmerksomhet :)

Hun kommer nok til å fremstå som den perfekte mor..... ingen problem, bare rosa skyer og glede, ungen er sikkert både pen og gråtefri.. :D  :D  :lol:  :P  ;)  :)

Hun kommer nok til å fremstå som den perfekte mor..... ingen problem, bare rosa skyer og glede, ungen er sikkert både pen og gråtefri.. :D  :D  :lol:  :P  ;)  :)

Jeg lurer seriøst på hvordan det er mulig å være radmager når man er høygravid? Hun er jo det, bortsett fra magen som ser ut som hun faktisk har spist frokost...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...