Gå til innhold

diverse fruer med blogg....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

24

• Lillemus

15

• mammanito

9

• Kayia

9

Jepp. Gulper aldri, sover rundt fra dag 1 i sitt vakre sengetøy fra Burberry. ;)

Jeg måtte bare inn på bloggen hennes og titte litt og jeg har bommet grovt på barnerommene da mine var små altså! Ikke hadde de lysekrone og heller ikke perlekleshengere! Rart det har blitt folk av dem... ;)

Joda, rommet til hennes lille var virkelig nusselig, det skal hun ha, men... Jaja.

Jeg måtte bare inn på bloggen hennes og titte litt og jeg har bommet grovt på barnerommene da mine var små altså! Ikke hadde de lysekrone og heller ikke perlekleshengere! Rart det har blitt folk av dem... ;)

Joda, rommet til hennes lille var virkelig nusselig, det skal hun ha, men... Jaja.

Ekke bra at klærne henger ute sånn altså, støvfangere de luxe! :D

Annonse

Det samme sier jeg om Facebook.

Anonymous poster hash: a460b...e8c

Det kommer jo an på hva man gjør på Facebook og hvilke grupper man er medlem av :) Selv har jeg fått tilbud om diverse jobber via Facebook, fordi jeg er aktiv i bestemte interessegrupper der vi diskuterer ulike ting. Hvis man er på facebook kun for å skrive statuser og lese andres, så blir det nok ganske kjedelig i lengden, ja :)

Jeg sliter med å skjønne de som synes det er interessant å sitte og lese blogger :P

Selv synes jeg det er meget uinteressant med mindre det er noen som skriver noe "nytt" jeg interesserer meg for....

Jeg leser mange blogger, en del fordi de er rasende morsomme, andre fordi de handler om ting som interesserer meg. Fotballfrua er jeg innom en veldig sjelden gang bare fordi jeg er litt fasinert over hvor perfekt hennes lille verden er. ;)

hahahaha, jeg har bomma kraftig jeg også gitt.... det er svært lite som matcher på barneromma her i huset gitt. Stakkrs unger, de kommer til å slite i voksenlivet.

Jeg leser mange blogger, en del fordi de er rasende morsomme, andre fordi de handler om ting som interesserer meg. Fotballfrua er jeg innom en veldig sjelden gang bare fordi jeg er litt fasinert over hvor perfekt hennes lille verden er. ;)

ja, nettopp, det er fasinerende at det er mulig å leve slik.

Finnes det en god eksfrueblogg? En morsom, passe giftig en, som ikke tipper over i bitterhet og selvmedlidenhet?Der har vi en frueblogg jeg godt kunne tenkt meg å lese :)

Jeg lurer på hva fotballfrue skal kalle seg og bloggen sin dersom hun og den perfekte mannen sin - mot formodning en gang vil skille seg. De sier jo at mange par sliter etter å ha fått sitt første barn. Det blir plutselig litt mindre tid til å pleie forholdet f.eks. og ting ble kanskje ikke helt som ventet. Det kan jo skje, selv i hennes perfekte verden. "eksfotballfrue"?

Jeg lurer på hva fotballfrue skal kalle seg og bloggen sin dersom hun og den perfekte mannen sin - mot formodning en gang vil skille seg. De sier jo at mange par sliter etter å ha fått sitt første barn. Det blir plutselig litt mindre tid til å pleie forholdet f.eks. og ting ble kanskje ikke helt som ventet. Det kan jo skje, selv i hennes perfekte verden. "eksfotballfrue"?

Eller hva skjer om hun får fødselsdepresjoner? Det kan vel skje alle? Eller?

Annonse

Jeg lurer på hva fotballfrue skal kalle seg og bloggen sin dersom hun og den perfekte mannen sin - mot formodning en gang vil skille seg.

Eller hvis mannen må slutte som fotballspiller? Hun er bare et komplisert beinbrudd fra å være nøyaktig ingenting når det gjelder fotballstatus.

For selv om han skulle kunne klare å fortsette på amatørplanet, er signaturen "breddefotballfrue" opptatt - selv om det også der har skjedd statusforandringer, bare se her: http://breddefotballfrue.wordpress.com/

Eller hvis mannen må slutte som fotballspiller? Hun er bare et komplisert beinbrudd fra å være nøyaktig ingenting når det gjelder fotballstatus.

For selv om han skulle kunne klare å fortsette på amatørplanet, er signaturen "breddefotballfrue" opptatt - selv om det også der har skjedd statusforandringer, bare se her: http://breddefotballfrue.wordpress.com/

*hahahahaha* Takk for enda en blogg å legge inn bokmerke på! :)

*hahahahaha* Takk for enda en blogg å legge inn bokmerke på! :)

Bare hyggelig!

Jeg har faktisk lekt med tanken på å opprette "fotballmamma"-blogg. Den skal bl.a. inneholde hvilke baner i Oslo / Akershus som ikke har parkeringsplass slik at man må beregne mye ekstra tid, hvilke som ikke har kiosk eller butikk i mils omkrets slik at evt. småsøsken på kamp kommer til å dø hvis man ikke har med medbrakt, og hvilke som ligger i dødsskyggens dal, slik at risikoen for å fryse i hjel på sidelinja i vintersesongen er høyere enn normalt.

Bare hyggelig!

Jeg har faktisk lekt med tanken på å opprette "fotballmamma"-blogg. Den skal bl.a. inneholde hvilke baner i Oslo / Akershus som ikke har parkeringsplass slik at man må beregne mye ekstra tid, hvilke som ikke har kiosk eller butikk i mils omkrets slik at evt. småsøsken på kamp kommer til å dø hvis man ikke har med medbrakt, og hvilke som ligger i dødsskyggens dal, slik at risikoen for å fryse i hjel på sidelinja i vintersesongen er høyere enn normalt.

Det synes jeg du skal gjøre! :) Breddefotballfrue bor jo faktisk i samme bydel som meg. :) Litt på hver vår kant, men dog. På rættsia av ælva.

ahahahaha, fantastisk morsomt! I følge min mann er ikke denne fotballmannen særlig god, så det blir spennende å se...... 

Ellers syns jeg det er tragisk å lese alle svara/kommentarene hun får: Naaaaaaaaaaaaaaaw, du er så nydelig osv... og fotballfruen svare: naaaaaaw, tusen takk skjønne du.

Er det noen som stiller kritiske spørsmål eller som kanskje ikke syns kjolen el var faaaaaantastisk naaw fin så får de på pukkelen!!! da kommer klørne frem gitt  :angry: Vittig!  

ahahahaha, fantastisk morsomt! I følge min mann er ikke denne fotballmannen særlig god, så det blir spennende å se...... 

Ellers syns jeg det er tragisk å lese alle svara/kommentarene hun får: Naaaaaaaaaaaaaaaw, du er så nydelig osv... og fotballfruen svare: naaaaaaw, tusen takk skjønne du.

Er det noen som stiller kritiske spørsmål eller som kanskje ikke syns kjolen el var faaaaaantastisk naaw fin så får de på pukkelen!!! da kommer klørne frem gitt  :angry: Vittig!  

Jeg synes kjolen var grusom, men jeg gadd ikke kommentere det, ikke for mitt bare liv skal jeg ha noe på trykk i den bloggen! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...