Gå til innhold

diverse fruer med blogg....

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjolen var grusom, men jeg gadd ikke kommentere det, ikke for mitt bare liv skal jeg ha noe på trykk i den bloggen! ;)

Måtte inn og kikke og syns kjolen var søt til småfrøkner, men stusset over at det måtte påpekes at småfrøkner kan bruke den både under og etter mors graviditet? Trodde først at dette var no dagens outfit-greietrend jeg ikke har fått med meg, dvs at barn og mor skal matche eller noe....

....helt til det gikk opp for meg at det var ikke en småjentekjole sjø. Den var for store prinsesser den der.

Takk men nei takk - og det overrasker meg om dette blir årets julebordtrend for å si det sånn.

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

24

• Lillemus

15

• mammanito

9

• Kayia

9

Måtte inn og kikke og syns kjolen var søt til småfrøkner, men stusset over at det måtte påpekes at småfrøkner kan bruke den både under og etter mors graviditet? Trodde først at dette var no dagens outfit-greietrend jeg ikke har fått med meg, dvs at barn og mor skal matche eller noe....

....helt til det gikk opp for meg at det var ikke en småjentekjole sjø. Den var for store prinsesser den der.

Takk men nei takk - og det overrasker meg om dette blir årets julebordtrend for å si det sånn.

Det er den der gravidekjolen hun har under den rosa kåpa vi snakker om, sant? Jeg synes mønsteret var fryktelig, men det er jeg ganske alene om skal man tro svarene på innlegget hennes...

Har ikke vært inne på bloggen hennes før - iallefall ikke som jeg kan huske - og måtte scrolle litt. Akkurat nå sitter jeg på jobb og leser ulike fagfelts resonnement i forhold til hvorvidt det er relevant og fornuftig å fremdeles snakke om sosiale og kulturelle klasser, om preferanser og smak, om Bourdieus teori om distinksjoner er passè eller relevant fremdeles etc., og kan ikke annet enn fasineres av det jeg ser i bloggen.

Jeg er (desverre) ikke det spøtt overrasket over innholdet og layout, og syns faktisk det er ganske spennende både på mikro- og makroplan dette. Det er fasinerende at noen (nei faktisk mange) bruker så mye (all sin?) tid og ressurser på å definere ens plass i verden, og det er utrolig fasinerende at dette er posisjonen de velger. 

Like fasinerende er det at oppmerksomheten rundt deres lille verden er så stor at markedet (samfunnet, dvs vi) gir dem mulighet til å ha en slik tom og navlebeskuende egenpresentasjon som leveveg. Mange nok leser dette, følger henne hver eneste dag, drømmer sannsynligvis om å være henne - som er nok til at hun gis rollen som medium for alle som vil selge noe til alle disse. Og dem ser det ut for å være mange av.

Selv kjenner jeg at jo mer jeg scroller, jo mer lyst har jeg til å gjøre, si og bidra til noe vettugt. Jeg har nok aldri vært nærmere å melde meg inn i et politisk lokallag:p

En ting - skulle hun en dag ønske å vende blikket bort fra seg selv og sitt selvkonsstruksjonsprosjekt, håper jeg noen forteller henne at hun tar nydelige stillebenfotos. Matbildene er virkelig gode. Hun kunne mao sikkert livnært seg like godt som observatør av verden rundt seg, framfor å jobbe hele døgnet med å rette fokus mot seg selv. Jeg kjenner at jeg lurer på hvordan hun har det.

Endret av Kayia

Det er den der gravidekjolen hun har under den rosa kåpa vi snakker om, sant? Jeg synes mønsteret var fryktelig, men det er jeg ganske alene om skal man tro svarene på innlegget hennes...

Nei denne http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/11/121.jpg.

(Den mønstrete under den rosa kåpen syns jeg var fin jeg:)

Har ikke vært inne på bloggen hennes før - iallefall ikke som jeg kan huske - og måtte scrolle litt. Akkurat nå sitter jeg på jobb og leser ulike fagfelts resonnement i forhold til hvorvidt det er relevant og fornuftig å fremdeles snakke om sosiale og kulturelle klasser, om preferanser og smak, om Bourdieus teori om distinksjoner er passè eller relevant fremdeles etc., og kan ikke annet enn fasineres av det jeg ser i bloggen.

Jeg er (desverre) ikke det spøtt overrasket over innholdet og layout, og syns faktisk det er ganske spennende både på mikro- og makroplan dette. Det er fasinerende at noen (nei faktisk mange) bruker så mye (all sin?) tid og ressurser på å definere ens plass i verden, og det er utrolig fasinerende at dette er posisjonen de velger. 

Like fasinerende er det at oppmerksomheten rundt deres lille verden er så stor at markedet (samfunnet, dvs vi) gir dem mulighet til å ha en slik tom og navlebeskuende egenpresentasjon som leveveg. Mange nok leser dette, følger henne hver eneste dag, drømmer sannsynligvis om å være henne - som er nok til at hun gis rollen som medium for alle som vil selge noe til alle disse. Og dem ser det ut for å være mange av.

Selv kjenner jeg at jo mer jeg scroller, jo mer lyst har jeg til å gjøre, si og bidra til noe vettugt. Jeg har nok aldri vært nærmere å melde meg inn i et politisk lokallag:p

En ting - skulle hun en dag ønske å vende blikket bort fra seg selv og sitt selvkonsstruksjonsprosjekt, håper jeg noen forteller henne at hun tar nydelige stillebenfotos. Matbildene er virkelig gode. Hun kunne mao sikkert livnært seg like godt som observatør av verden rundt seg, framfor å jobbe hele døgnet med å rette fokus mot seg selv. Jeg kjenner at jeg lurer på hvordan hun har det.

Ja, hun har veldig bra bilder, både hun og mannen er flinke til å ta bilder :) 

ahahahaha, fantastisk morsomt! I følge min mann er ikke denne fotballmannen særlig god, så det blir spennende å se...... 

Ellers syns jeg det er tragisk å lese alle svara/kommentarene hun får: Naaaaaaaaaaaaaaaw, du er så nydelig osv... og fotballfruen svare: naaaaaaw, tusen takk skjønne du.

Er det noen som stiller kritiske spørsmål eller som kanskje ikke syns kjolen el var faaaaaantastisk naaw fin så får de på pukkelen!!! da kommer klørne frem gitt  :angry: Vittig!  

Husk at hun er full av gravidhormoner og, må ikke erte gravide.... da får du pepper tilbake :) Hun vet å svare for seg. 

Annonse

Veldig enig med deg!

Jeg er bekymret på vegne av helt unge (jenter) lesere.

Husk at hun er full av gravidhormoner og, må ikke erte gravide.... da får du pepper tilbake :) Hun vet å svare for seg. 

Haha, ho har absolutt blitt flinkere å svare ordentlig i det siste... tidligere hadde hun alle pigger ute med en gang og klarte ikke svare uten å være frekk.

Jeg synes kjolen var grusom, men jeg gadd ikke kommentere det, ikke for mitt bare liv skal jeg ha noe på trykk i den bloggen! ;)

Jeg måtte skrive en gang ho hadde på seg en kjole som så ut som en morgenkåpe.... sa akkurat hve jeg mente fordi alle skreiv: Naaaaawm du er så nydelig, jeg digger deg og den kjolen var smasching (Farsken, vet ikke hvordan det skrives engang)

Det må du ikke finne på, plutselig har du dem middelmådige mannen hennes på nakken. Jeg var dum nok til å kaste meg inn i en nettdebatt en gang, klarte ikke sitte og se på alle dumhetene hun lira av seg. Plutselig var mannen hennes der, som en ridder i skinnende rustning, for å forsvare henne. Patetisk.

Det må du ikke finne på, plutselig har du dem middelmådige mannen hennes på nakken. Jeg var dum nok til å kaste meg inn i en nettdebatt en gang, klarte ikke sitte og se på alle dumhetene hun lira av seg. Plutselig var mannen hennes der, som en ridder i skinnende rustning, for å forsvare henne. Patetisk.

hahahahahahahaha, så utrolig patetisk ja...

Annonse

OMG. Såpass. "Buhu - de er ekle mot meg, kom og forsvar meg, elskede!" *fnis*

Jeg liker å lese bloggen hennes. Sikkert fordi det skjer noe der hver dag omentrent. Litt imponert over at hun klarer å både leve lavkarbo men også by folk på det.  Ellers leser jeg stort sett lavkarbo blogger fra andre, men de skriver sjeldnere. 

Hun er nok flink som har klart å skaffe seg en karriere ut av det. 

Jeg synes ikke det er heldig at hun jogger og står på i svangerskapet. Men på den annen side drakk jeg selv for mye lettbrus, for det var det eneste jeg klarte å få i meg og jeg var en smule deprimert. Så hvem er jeg til å kritisere henne? -_-

Jeg liker å lese bloggen hennes. Sikkert fordi det skjer noe der hver dag omentrent. Litt imponert over at hun klarer å både leve lavkarbo men også by folk på det.  Ellers leser jeg stort sett lavkarbo blogger fra andre, men de skriver sjeldnere. 

Hun er nok flink som har klart å skaffe seg en karriere ut av det. 

Jeg synes ikke det er heldig at hun jogger og står på i svangerskapet. Men på den annen side drakk jeg selv for mye lettbrus, for det var det eneste jeg klarte å få i meg og jeg var en smule deprimert. Så hvem er jeg til å kritisere henne? -_-

Ja, jeg beundrer henne litt der, jeg var jo så redd for å miste, særlig pga jeg hadde hatt en blødning i svangerskapet, så unngikk alt av tunge løft og hard trening...... Man skal jo være litt forsiktig, men jeg var vel litt vel forsiktig....

For en som er sunn og frisk er det ikke noe problem å fortsette å trene som normalt selv om man blir gravid. Tunge styrkeløft og håndball (ting som kan treffe magen) er vel ikke særlig lurt. Selv red jeg ganske aktivt frem til vel halvgått svangerskap første gangen, men da på en hest jeg kjente og stolte på og som jeg hadde et veldig spesielt forhold til. :) Jeg hadde ikke ridd på ukjente hester eller hester jeg ikke stolte på nei.

Måtte innom bloggen å kikke etter å ha lest denne tråden, og det første som slår meg er at det må passe utrolig dårlig med barneleker og gulpekluter i dette utstllingsmjemmet. For ikke å snakke om matgris og fettflekker når den tid kommer.

Jeg blir så skuffet når jeg leser svarene til folk her inne. Lærer ikke vi våre barn att vi ikke skal snakke slik om andre mennesker? Også er det akkurat det dere gjør.

Jeg blir skamfull av og se alt det onde dere skriver. Om dere ikke tåler att fotballfrue gjør det hun gjør så slutt og les loggen hennes. Det er så mye misunnelse ute og går att det er helt utrolig.

Oppfør dere som voksne mennesker og slutt og rakk ned på andre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...