stjernestøv Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Hvor får man kjøpt minnekort til x-box? Og hva koster det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Hvor får man kjøpt minnekort til x-box? Og hva koster det? Unnskyld meg, men - skriv minnekort xbox i søkefeltet i google... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 Unnskyld meg, men - skriv minnekort xbox i søkefeltet i google... Har gjort det, men finner ikke ut av det 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Har gjort det, men finner ikke ut av det Det var ikke så enkelt som jeg trodde ser jeg, men stikk innom en eller annen el-forretning så får du hjelp der. De selger jo xboxer og sikkert også minnekort. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 Det var ikke så enkelt som jeg trodde ser jeg, men stikk innom en eller annen el-forretning så får du hjelp der. De selger jo xboxer og sikkert også minnekort. Ja får gjøre det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.