Cool Verbatim Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Dagene er helt meningsløse. Alle sammen. Har jeg en nedtur er det smerte, det er det ikke mening i. Har jeg det bra, fortjener jeg det ikke. Da gir ikke det noen mening heller. Kjedsomheten er det i alle fall ingen mening i. 0 Siter
Cool Verbatim Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 Sikkert fordi jeg ufrivillig er en hedonist. 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Sikkert fordi jeg ufrivillig er en hedonist. Har du fått deg nytt nick nu igjen? 0 Siter
Cool Verbatim Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 Har du fått deg nytt nick nu igjen? Hmmm... "nei"... 0 Siter
slabbedask Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Hmmm... "nei"... Vi får se om webmaster oppdager det da... 0 Siter
Cool Verbatim Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 Vi får se om webmaster oppdager det da... Tenk om jeg er en fyr fra Nederland som later som jeg er meg da? Da er det jo justismord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.