Mekker'n Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Hei! Har en veldig følsom brekkerefleks som plager meg. Brekker meg under tannpuss, tannlegebesøk etc. Tåler ikke engang å holde tunga ut av munnen, så begynner jeg å brekke meg. Er det noen måte å utvikle større toleranse for hva man tåler? 0 Siter
miakami Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 håper du får svar, jeg har problemer med tannpussen, spyr ofte ut vasken, blir så jeg ikke orker pusse tennene... 0 Siter
Mekker'n Skrevet 8. november 2013 Forfatter Skrevet 8. november 2013 Jeg får pusset tennene...en stund. Pusser først framme, så bak til slutt. Det blir gjerne litt amputert den tannpussen bak i munnen fordi jeg må avslutte pga brekkingen 0 Siter
Inner self Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 (endret) Fra min tid med problemet, leste jeg att det er vanlig å bruke relativt store doser benzo hos tannlege. Men det bør kun gjøres når man er hos tannlegen. For det daglige må man bare holde ut. Benzo er feks vival. Jeg brekker meg fortsatt ganske lett, og skal jeg til Øre/nese/Hals, så har jeg funnet ut att benzo er det beste. Selv tar jeg da rivotril. Men dette kan man bare bruke en sjelden gang som slike anledninger. Endret 8. november 2013 av Inner self 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.