Gå til innhold

Merkelig Kviseproblem... -kortison?

Anbefalte innlegg

Hei,

Gutt på 26 her. Har relativt god hud, fin, lite urenheter og god fuktighet, men jeg har ett problem jeg nå har begynt å lure på; nedenfor munnvika får jeg en kvise igjen og igjen og igjen... Og igjen... Akkurat på samme plass, ca hver andre uke. Har vært søik i mange måneder.

Jeg har googlet dette litt, uten å få så veldig mye mer info, men ser noen skriver at de har satt en kortisoninjeksjon i området for å bli kvitt problemet... Stemmer dette? Kan det være en form for kronisk betennelse? Kvisen er rød, hoven og med lite puss, så den kan ikke klemmes. Så fort den ene er tørket ut, går det maks en uke før en ny kommer.

Dette er kvise, ikke munnsår e.l.

Takk på forhånd for svar!

Se

Endret av Oslobeboer
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395416-merkelig-kviseproblem-kortison/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...