Gå til innhold

Selfies - hva enkelte foreldre (ikke) tenker på?!

Anbefalte innlegg

http://www.nattogdag.no/artikler/8085/bildeserie-42-moderlige-selfies#.Un-XMPn3GAT

Ærlig talt. Det må da i det minste gå an å gjøre dette uten at ungene er i nærheten og blir med på bildet! Skjønt - noen av bildene er det jo ungene som har tatt og en var jo til og med med på bildet og holdt for sin mors pupper!!!  :huh:

Fortsetter under...

Jeg får ikke opp den linken ordentlig, men jeg er enig i at mange kunne vært litt mer våkne før de legger ut selfies. Det er mye rart å se, altså. Her om dagen så jeg at en bekjent som pleier å vise fram en veldig fin fasade hadde lagt ut nytt profilbilde av seg selv på Facebook. Stort smil og fint bilde, men så oppdager man at det er et speil lenger bak et sted, som avslører at bildet er tatt sittende på dolokket på et meget rotete lite bad. Tomme doruller og skitne sokker utover hele gulvet. Det var nok ikke humoristisk ment, men det ble jo litt festlig! :)

Kanskje det er det at så mange legger ut direkte fra mobilen, og ikke ser detaljene godt nok før de poster? :)

Jeg får ikke opp den linken ordentlig, men jeg er enig i at mange kunne vært litt mer våkne før de legger ut selfies. Det er mye rart å se, altså. Her om dagen så jeg at en bekjent som pleier å vise fram en veldig fin fasade hadde lagt ut nytt profilbilde av seg selv på Facebook. Stort smil og fint bilde, men så oppdager man at det er et speil lenger bak et sted, som avslører at bildet er tatt sittende på dolokket på et meget rotete lite bad. Tomme doruller og skitne sokker utover hele gulvet. Det var nok ikke humoristisk ment, men det ble jo litt festlig! :)

Kanskje det er det at så mange legger ut direkte fra mobilen, og ikke ser detaljene godt nok før de poster? :)

Lenken viser til "42 moderlige selfies" hvor samtlige også har fått med ungene på bildet og har lagt det ut allikevel! Noen av mødrene er helt nakne, andre bare viser trusa, men hjelpe meg... Hadde jeg oppdaget slike bilder av min mor i all offentlighet hadde jeg skammet meg sånn at jeg sikkert ikke hadde snakket med min mor på lange tider da jeg var tenåring. Nå er ungene her stort sett 0-4 år omtrent, men allikevel - bildene blir liggende på nettet de...

http://www.nattogdag.no/artikler/8085/bildeserie-42-moderlige-selfies#.Un-XMPn3GAT

Ærlig talt. Det må da i det minste gå an å gjøre dette uten at ungene er i nærheten og blir med på bildet! Skjønt - noen av bildene er det jo ungene som har tatt og en var jo til og med med på bildet og holdt for sin mors pupper!!!  :huh:

Syntes samfunnet bare blir dummere og dummere jeg...

Anonymous poster hash: 1d4cc...763

Annonse

Mye smarte kvinnfolk der ja.

Anonymous poster hash: 14f39...fdd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...