Gå til innhold

Glemte å bestille...

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har nettopp bestilt og betalt/lagt ut for meg til en tur til Thailand for oss to i vinter. Han trodde at jeg hadde reiseforsikring, men det har jeg bare hos en bank hvor jeg må bruke det kortet til å betale reisen med. Kan jeg bestille reiseforsikring/avbestillingsforsikring etter at reisen er bestilt og betalt? Ble veldig bekymret nå så blir takknemlig for svar om noen vet...

Anonymous poster hash: 76a99...fa9
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395474-glemte-%C3%A5-bestille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er neppe uvanlig å kjøpe reiseforsikringen etter at reisen er bestilt og betalt så det går nok fint. :) En annen enn der du må bruke bankens kort til å betale reisen da. Jeg har ikke engang bankkonto i den banken jeg har reiseforsikring, den er via fagforeningsmedlemsskapet.

Bankens reiseforsikring er faktisk ikke så veldig god, men har veldig mange begrensninger. Dette oppdaget jeg da jeg nylig var ute og reiste. Du er ikke forsikret på hele oppholdet. Feks hvis du leier en bil der du er, må du også bruke bankkortet ditt når du leier den, og når du fyller bensin, for å være forsikret på hele reisen. Det er egentlig ganske sleipt syns jeg (dette er DnB). Tydeligvis mange begrensinger med veldig liten skrift....

Så heretter kommer jeg til å tegne egen reiseforsikring når jeg er ute og reiser. Den er mye mer dekkende. Det råder jeg deg også til.

Du kan selvsagt bare bestille reiseforsikring nå, det har ikke noe med om du allerede har bestilt deg en reise. Så ring forsikringsselskapet i dag.  Jeg har valgt den beste reiseforsikringen på oss, det kan det være verdt og det koster tross alt ikke all verden heller.

Du kan jo bare avbestille den etter at reiser er over også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...