Gå til innhold

Jeg trenger råd. Var det et enkelt partielt anfall?

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt liggende på høyre side. Da begynte venstrearmen min å bli prikkete og rar. Som om den ville lee på seg men den leet ikke på seg. Jeg har hatt dette før også. Og en gang ble jeg slik prikken og halvlamm på venstre side. Alle gangene var om natten. Jeg låg ikke på armen eller noe.

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ser denne er gammel, men jeg synes det i slike tilfeller det er bedre å få en leges mening (nevrolog) enn moren sin. I alle fall når de har gjort funn på EEG tidligere, synes jeg det er all grunn til å få det utredet.

Jeg har epilepsi selv, men krampeanfall. Dog kan jo anfall arte seg veldig forskjellig.

Jeg var hos psykiateren og han sa jeg ikke hadde epileptisk aktivitet i hjernen men jeg hadde snakket og rørt på meg ubder eegen og da var det ugjevnheter i hjernebølgene. Men jeg hadde en ny episode med nummen venstrearm i forrige uke på natten.

Jeg var hos psykiateren og han sa jeg ikke hadde epileptisk aktivitet i hjernen men jeg hadde snakket og rørt på meg ubder eegen og da var det ugjevnheter i hjernebølgene. Men jeg hadde en ny episode med nummen venstrearm i forrige uke på natten.

Armen sovner? Jeg kan ofte våkne fordi en av armene har ligget i klem. Når jeg leer på meg i søvne begynner armen å prikke og jeg våkner. For meg høres det iallfall ut som om du ligger feil, men jeg er ingen lege.

Anonymous poster hash: 12ac2...554

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...