Magda Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Har kjøpt denne tven http://www.prisguide.no/produkt/samsung-ue40f6515-176888 og trodde man skulle kunne gå inn i Samsung Apps for å velge apper, men nei. I rutenettet der jeg antar mine apper skal vises ligger kun youtube. Npr jeg velger denne "kastes jeg ut" til vanlig tv-bilde. Jeg er koblet til internett. Jeg får ikke tilgang til system -> oppsett for å gjøre reset av samsyung hub. Dette gjør jeg: Klikker Smart hub-ikonet på fjernkontrollen -> Velger "Apper"-ikonet fra menyen helt øverst (grønt ikon) -> her ligger en stripe med apper som er grået ut. Den som heter "Samsung Apps" er ikke grået ut, men når jeg velger den kastes jeg atter en gang ut til tv-bildet. Hva har jeg gjort galt? Noe mer: Må det settes opp en brukerkonto via pcen, og må jeg legge inn bankkortinformasjonen min? På forhånd tusen takk... !! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Har kjøpt denne tven http://www.prisguide.no/produkt/samsung-ue40f6515-176888 og trodde man skulle kunne gå inn i Samsung Apps for å velge apper, men nei. I rutenettet der jeg antar mine apper skal vises ligger kun youtube. Npr jeg velger denne "kastes jeg ut" til vanlig tv-bilde. Jeg er koblet til internett. Jeg får ikke tilgang til system -> oppsett for å gjøre reset av samsyung hub. Dette gjør jeg: Klikker Smart hub-ikonet på fjernkontrollen -> Velger "Apper"-ikonet fra menyen helt øverst (grønt ikon) -> her ligger en stripe med apper som er grået ut. Den som heter "Samsung Apps" er ikke grået ut, men når jeg velger den kastes jeg atter en gang ut til tv-bildet. Hva har jeg gjort galt? Noe mer: Må det settes opp en brukerkonto via pcen, og må jeg legge inn bankkortinformasjonen min? På forhånd tusen takk... !! Slike tv-apper er noe ræl. Invester heller i en AppleTV. Anonymous poster hash: fca06...ab8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.