Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og lei av frøken høyre så har lyst til å piffe det opp litt. Vurderer derfor en "love doll". Er det noen som har erfaring med det? Ser at de har for like under 300 kr på eros shop.

Andre som har noe tips til hvordan piffe det opp?

Endret av Zyprexus
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395550-oppbl%C3%A5sbare-dukker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel og lei av frøken høyre så har lyst til å piffe det opp litt. Vurderer derfor en "love doll". Er det noen som har erfaring med det? Ser at de har for like under 300 kr på eros shop.

Andre som har noe tips til hvordan piffe det opp?

Du kan godsnakke litt med frøken venstre.

Anonymous poster hash: 3b6dc...24a

Captain Cheeseheart

Jeg er også singel med hva det innebærer, men har ikke testet dette. Har heller ikke noe ønske om det, men i og med at de faktisk er på markedet i ulike varianter tyder jo på at det er de som har nytte av det.

Selv ville jeg ikke følt meg "vel" med dette. Jeg ville følt at det var "rart". Jeg ville heller ikke syns det var noe opphissende.

Men det er ikke til skade for noen eller noe som helst, så det gjør vel ingenting å prøve.

Jeg ser ingenting "galt" med dette. Selv om det ikke er noe for meg. Er det folk som "ser ned på" dette, så handler nok det bare om det er god anledning for dem til å nettopp, ja, se ned på noen.

Det er ikke til skade som sagt. En får ikke "pervers" seksualitet av det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...