Trigger32 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei. Jeg er en mann på 31 år. er rundt 175 høy å veier nok noe for mye med mine 95 kg. Har en del sykdomsangst da Jeg har fått påvist homocystinuria,å går på den reseptbelagte vitamin tabletten triobe. Den alene har fått B12 innholdet mitt nærmere 700 og homocysteinen ned fra 41 til 7. Tar også en halv esidrex daglig på grunn av noe høyt blodtrykk på 130 over 90 til 95. Det jeg nå lurer på er: Jeg røyker ca 20 røyk om dagen,og drikker svært sjelden alkohol. bruker nesespray med mentol daglig etter jeg ble avhengig av det. Har den siste tiden merket noe forandret følelses mønster i kroppen. Bena sovner fortere enn før. Har en del hodepine,og er litt svimmel til tider. Har stiv nakke og rygg da jeg spiller en del data,og jeg anstrenger øynene mye. pluss at mens jeg sover skjærer jeg en god del tenner. Merker at jeg er øm i musklene i hode som ligger over tinningene. som man kan merke når man biter tennene sammen. Kjevemusklene mine er også ganske ømme. Går jevnlig til legen å tar blodprøver i hytt og pine for å være sikker på at homocysteinen er lav og at andre ting er som det skal. Har ikke tatt noen maskinell sjekk da dette ble oppdaget når homocysteinen var på 41. Min bror fikk slag som 31 åring,men hadde da et homocysteine nivå på rundt 300 og ikke spor av B12 i blodet. Burde jeg reise til legen å få en henvisning til MR etc? eller er dette noe som mest sannsynlig stammer fra nakken,ryggen og tannskjæringa mi? Jeg skal om 6 dager til Miami på bryllupsreise,å er litt engstelig for å fly da trykket i flykabinen endres jo høyere man kommer. burde jeg la flyturen være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395582-merkelig-f%C3%B8lelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.