Gå til innhold

Er det trygt? Kanskje jeg blir gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg er en 19år gammel jente/kvinne. Som faktisk er jomfru så har ikke mye erfaring. Har nettopp blitt sammen med en mann. Og han sier han ikke liker kondom, og jeg sier jeg ikke liker p-piller. Derfor var hans forslag at han tar ut før han får utløsning eller hva det no heter. Men er det trygt nok? Tenk om jeg blir gravid? I tilegg har jeg en alvorlig psykisk lidelse jeg tror kan bli brukt mot meg om jeg blur gravid.

For hvis jeg blir gravid kommer jeg ikke til å ta abort, noe han vet og godtar. Er dette smart? Bare så det er sagt vil jeg ikke bli gravid. Absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 3d94e...171
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395611-er-det-trygt-kanskje-jeg-blir-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du absolutt ikke vil bli gravid så må du ikke finne på å ha ubeskyttet sex!!! At han skal "hoppe av i svingen" må dere ikke bruke som prevensjon, det finnes utallige unger rundt omkring som er unnfanget på den måten. Selv om han mener han har full kontroll så kommer det smørevæske med litt sædceller en stund før han får utløsning.

Hva med pessar? P-plaster? Han liker ikke kondom, men han ville vel ikke like å bli far heller,,,?

Men er det trygt nok?

(...)

Er dette smart?

Svaret er absolutt nei på begge spørsmål.

Det er en veldig dårlig start på ditt første forhold at du skal gå rundt og være livredd for at du har blitt gravid.

Jeg er en 19år gammel jente/kvinne. Som faktisk er jomfru så har ikke mye erfaring. Har nettopp blitt sammen med en mann. Og han sier han ikke liker kondom, og jeg sier jeg ikke liker p-piller. Derfor var hans forslag at han tar ut før han får utløsning eller hva det no heter. Men er det trygt nok? Tenk om jeg blir gravid? I tilegg har jeg en alvorlig psykisk lidelse jeg tror kan bli brukt mot meg om jeg blur gravid.

For hvis jeg blir gravid kommer jeg ikke til å ta abort, noe han vet og godtar. Er dette smart? Bare så det er sagt vil jeg ikke bli gravid. Absolutt ikke.

Som de andre sier - dette må du ikke finne på om du ikke ønsker å bli gravid.

Jeg kjenner godt til et par eksempler på barn unnfanget ved å "hoppe av i svingen", som det så fint heter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...