Gå til innhold

Samsung galaxy s3 - ett nummer sperret for anrop

Anbefalte innlegg

Jeg har en 15 mnd gammel Samsung Galaxy s3 som funker veldig fint - bortsett fra en liten irriterende greie, som jeg ikke finner ut av:

En av mine kontakter klarer ikke å ringe til meg. Når han ringer, blir han satt rett over på mobilsvar, og jeg får anropet opp som "avbrutt" (blått). Han kan sende melding til meg, men altså ikke ringe. Jeg kan ringe til ham uten problemer.

Jeg har sjekket på "innstillinger" under sperremodus, og på andre tenkelige steder, men jeg har ikke blokkert ham, det jeg kan se. Han påstår at han heller ikke har blokkert meg. Nå har han fått ny mobil (samme simkort), og problemet er der fortsatt.

Så dersom han skal ha tak i meg, må han sende meg melding om at jeg skal ringe ham. Tungvindt :-(

Hva gjør vi for å løse dette?

Fortsetter under...

Pappa hadde det samme problemet på sin S3 med mitt nummer. Jeg tror du må gå inn på den spesifikke kontakten i kontaktlista og se på egenskaper for kontakten. Når du gjør det, vil du se at det er haket av for viderekobling eller lignende.

Pappa hadde det samme problemet på sin S3 med mitt nummer. Jeg tror du må gå inn på den spesifikke kontakten i kontaktlista og se på egenskaper for kontakten. Når du gjør det, vil du se at det er haket av for viderekobling eller lignende.

Takk for svar!

Jeg har sjekket det flere ganger, og det er ingenting spesielt huket av på denne kontakten. Helt merkelig! Hva synes du vi skal gjøre? Det har vært slik i mange måneder, kanskje siden jul.

Takk for svar!

Jeg har sjekket det flere ganger, og det er ingenting spesielt huket av på denne kontakten. Helt merkelig! Hva synes du vi skal gjøre? Det har vært slik i mange måneder, kanskje siden jul.

Slette kontakten og legge til på nytt?

gjorde samme feilen en gang ved å komme borti sånn at jeg sperret min beste venninne. Kjempe irriterende. Men du gjør som følger; Gå inn på kontakter, trykker en  gang på navnet, deretter trykker du på den "usynlige" knappen nederst til venstre på tlf. Der skal det blant mange alternativer stå: fjern fra avvisningslisten. Trykk på den og problemet er løst :)))

Annonse

gjorde samme feilen en gang ved å komme borti sånn at jeg sperret min beste venninne. Kjempe irriterende. Men du gjør som følger; Gå inn på kontakter, trykker en  gang på navnet, deretter trykker du på den "usynlige" knappen nederst til venstre på tlf. Der skal det blant mange alternativer stå: fjern fra avvisningslisten. Trykk på den og problemet er løst :)))

Oi - den knappen med den menylista har jeg ikke sett!

Men - dessverre - når jeg trykker der, så kommer det opp "Legg til i avvisningslisten" - så da ligger ikke den kontakten inne på noen avvisningsliste hos meg....

Har du forsøkt å ta backup av det du har liggende på telefonen og så gjøre en reset, slik at alt blir helt nullstilt?

Nei, det har jeg ikke gjort. Synes det er litt nifst med resetting, stoler ikke helt på back-up....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...