Gå til innhold

Vil ikke at appene på min Samsung Galaxy s2 skal oppdatere automatisk

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat oppdatert Android på telefonen min til 4.1.2, eller Jellybean, som den visstnok kalles... Telefonen er blitt veldig treg selv om jeg gjenopprettet fabrikkinnstillinger, men det er nå så.

Nå er det slik at apper oppdateres tilsynelatende akkurat når de selv vil, og jeg finner ingenting i innstillinger for å hindre det. Jeg har ofte opplevd at mobilen er omtrent tom for strøm om morgenen, bare flaks at det har vært nok igjen så alarmen har ringt. 

Vil ikke ha mobilen på lading om natta. Skrur av mobildata for ikke å trekke unødig strøm. Men den oppdaterer uansett. Finnes det en løsning?

Fortsetter under...

Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor du fortsetter å skrive i tråden når du ikke kan svare? Heldigvis finnes det andre som kan gi meg konstruktive svar, så jeg har funnet ut av det. 

Veldig "konstruktivt" av deg å klage på andre istendenfor å informere andre om løsningen på problemet slik at andre kan ta nytte av det

*sarkasme*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...