Magda Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg har akkurat oppdatert Android på telefonen min til 4.1.2, eller Jellybean, som den visstnok kalles... Telefonen er blitt veldig treg selv om jeg gjenopprettet fabrikkinnstillinger, men det er nå så. Nå er det slik at apper oppdateres tilsynelatende akkurat når de selv vil, og jeg finner ingenting i innstillinger for å hindre det. Jeg har ofte opplevd at mobilen er omtrent tom for strøm om morgenen, bare flaks at det har vært nok igjen så alarmen har ringt. Vil ikke ha mobilen på lading om natta. Skrur av mobildata for ikke å trekke unødig strøm. Men den oppdaterer uansett. Finnes det en løsning? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvis du ikke har den koblet opp mot nettet hele tiden så kan den jo ikke oppdatere når den vil? 0 Siter
Magda Skrevet 22. november 2013 Forfatter Skrevet 22. november 2013 Den er på wifi hele døgnet. Vil ikke slå av alt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 Den er på wifi hele døgnet. Vil ikke slå av alt. Da vil jeg tro du bare må finne deg i det. 0 Siter
Magda Skrevet 24. november 2013 Forfatter Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor du fortsetter å skrive i tråden når du ikke kan svare? Heldigvis finnes det andre som kan gi meg konstruktive svar, så jeg har funnet ut av det. 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor du fortsetter å skrive i tråden når du ikke kan svare? Heldigvis finnes det andre som kan gi meg konstruktive svar, så jeg har funnet ut av det. Veldig "konstruktivt" av deg å klage på andre istendenfor å informere andre om løsningen på problemet slik at andre kan ta nytte av det *sarkasme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.